اصفهان؛

با حمایت مسولان، هواداران و روحیه خوب بازیکنان می توانیم قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: با حمایت مسولان،هواداران و روحیه بازیکنان میتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.

سعید آذری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبر نگاران اصفهان بیان کرد: یک بازی تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان جهت آمادگی بیشتر برای فینال جام حذفی انجام دادیم و آنان نتیجه را یک بر صفر به ذوب آهن واگذار کردند.

وی اظهار داشت: تقریبا اسکلت تیم حفظ شده است. زیرا قرار دادهایی که بازیکنان دارند بلند مدت می باشد و با نقطه نظر گل محمدی تعداد بازیکنانی که مورد نظرمی باشند حفظ خواهند شدو پراکندگی زیادی نخواهیم داشت و به دنبال تکمیل کردن پازل تیم هستیم و بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی وتکنیکی خود را آماده کرده اند.

آذری خاطر نشان کرد : فکر می کنم رتبه چهارم لیگ برتر امسال کمی بهتر شد و علی رغم آن شایستگی ذوب آهن بیشتر از رتبه چهارم است و من نسبت به آن یک رضایت نسبی دارم و عملکردمان در لیگ قابل قبول است. 

وی در پایان گفت : اگر به صورت کامل آسیایی شدیم مشکلی با ورزشگاه فولاد شهر که به صورت مشترک بین دو تیم ذوب آهن و سپاهان است، نداریم.

آذری با بیان اینکه این ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه اختصاصی ذوب آهن است ابراز امیدواری کرد: استانداراصفهان حساسیت بیشتری نسبت به این مساله نشان بدهد و با انجام جلسات مشترک و ایجاد یک ستاد آسیایی در استانداری اصفهان بتواند کمک های ویژه ای بکند که بازیکنان سپاهان از این قضیه آسیب نبینند.

وی تصریح کرد : قاسم دهنوی و اسماعیل فرهادی درفینال حضور ندارند، اما کاوه رضایی خود را به فینال می‌رساند.   

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.