در گفتگوی ویژه خبری امشب مطرح می شود؛

ديپلماسي پارلماني چگونه می تواند،زمينه ساز مهار غده سرطاني اسراييل شود؟

جنایات تازه رژیم صهیونیستی در شجاعیه غزه در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛با توجه به اینکه فلسطينيان 15 روز است که بر سفره سحر و افطارشان،بمب و موشک مي بارد. مادران با زبان روزه به سوگ فرزندانشان مي نشينند. و پدران ، با پيکرکودکانشان وداع مي کنند.

يکشنبه سياه شجاعيه ،‌هرگز فراموش نمي شود آن گونه که صبرا ،شتيلا، قانا و ديرياسين و جنين از خاطره ها محو نخواهد شد.اين ها ،همه نمادهايي از  قساوت قلب صهيونيست هاست ،جايي که صدها زن و کودک قتل عام  و مردان و جوانان در سياه چال ها به مسلخ فرستاده شدند. 

مردم غزه،با آتش و خون و جنگ و محاصره غريبه نيستند. اما سکوت توام با تاييد شرارت پيشگان غربي، نمکي است بر زخم آنها. و شايد آنچه داغ مادر فلسطيني را بيشتر مي کند ،‌ روزه سکوت مرگبار ،‌سران مرتجع عرب است.

همان هايي که ميلياردها دلار نفتي را، براي ويراني سوريه و عراق و لبنان به جيب تروريست ها مي ريزند،اما حتي يک کلام در پشتيباني 1/5 ميليون انسان بي دفاع ساکن  غزه بر زبان جاري نمي کنند و در اين معرکه نابرابر،جنگ سالاران صهيونيستي دمي آرام نمي گيرند ، تا نه فقط از مسلمانان،که از تاريخ انتقام بگيرند.

سازمان همکاري اسلامي،چگونه مي تواند با تقويت ديپلماسي پارلماني،زمينه ساز مهار غده سرطاني اسراييل شود؟ سکوت توام با حمايت ، باند فريب کار غربي-عربي چه نقشي در گستاخي رژيم عبري،براي استمرار نسل کشي فلسطينيان دارد؟ راز و رمز مقاومت 66 ساله مردم فلسطين،در برابر شرارت فزاينده رژيم نژاد پرست صهيونيستي چيست؟

برنامه امشب گفتگوی ویژه خبری با موضوع بررسی تحولات غزه با حضور علا الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس سودان و گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس فلسطین برگزار می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار