خشم "پرز" از توقف پروازها به "بن‌گورين"

"شيمون پرز" خشم خود را از توقف پروازها به "بن‌گورين" اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم، رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه با ابراز خشم خود از اقدام شرکتهای هواپیمایی به تحریم اسرائیل و متوقف کردن پروازها به فرودگاه بن گورین در تل آویو گفت چنین کاری هدیه به فلسطینیان است.

شیمون پرز افزود اقدام شرکتهای جهانی به تحریم اسرائیل ، هدیه رایگان به فعالان فلسطینی و تشویق آنان به  ادامه شلیک موشک به سوی شهرکهای اسرائیلی است.

گروههای مقاومت و در صدر آنها گردانهای قدس ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به قتل عام فلسطینیان در حمله ارتش اسرائیل، تعداد زیادی موشک به فرودگاه بن گورین  شلیک کردند.

هفت شرکت هواپیمایی دیشب پروازهای خود را به فرودگاه بن گورین متوقف کردند. یک فروند هواپیمای روسی نیز به علت ادامه شلیک موشکها از فرود در فرودگاه خودداری کرد و بازگشت.

گفتنی است؛ وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه  پس از سقوط یک موشک در نزدیکی فرودگاه "اللد" و پس از اینکه شرکتهای بزرگ هواپیمایی پروازهایشان را به مقصد فرودگاه "اللد" و یا از این فرودگاه متوقف کردند ، تصمیم گرفت تا فرودگاه بین المللی "عوفدا" در شهر ایلات را به عنوان جایگزین موقت برای این فرودگاه بازگشایی کند.

طبق اعلام شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی، اسرائیل در حال انجام تلاش های بسیار است وفشار زیادی را به شرکتهای هواپیمایی وارد می‌کند تا از تصمیم خود مبنی برمتوقف ساختن پروازها به این فرودگاه منصرف کند؛ به نحوی که این رژیم با بازکردن فرودگاه عوفدا در شهر ایلات یک راه حل موقتی به این شرکت‌ها ارائه داده است.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گفت: تصمیم شرکت های آمریکایی مبنی بر توقف پروازها به مدت 24 ساعت امشب به پایان می‌رسد؛ در حالی که بیشتر شرکتهای اروپایی پروازهای خودرا به مدت 36 ساعت متوقف ساخته‌اند.
گفتنی است، گروه‌های مقاومت فلسطین امروزبرای شانزدهمین روز بطور پیوسته به مقابله خود با تجاوزات رژیم صهیونیستی بر نوار غزه ادامه دادند و ضربات زیادی را به صفوف  اشغالگران وارد ساختند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار