با این گیاه استخوان هایتان را در پیری سر پا نگه دارید

آﺭﺗﺮﻭﺯ ﯾﺎ ﺍﺳﺘﺌﻮﺁﺭﺗﺮﯾﺖ ﺷﺎﯾﻊﺗﺮﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﻟﺘﻬﺎﺏ ﻣﻔﺎﺻﻞ ﺍﺳﺖ که مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند با روش های درمانی جدیدی می توان آن ها را درمان کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻏﻀﺮﻭﻑ ﻣﻔﺼﻞ ﺻﺪﻣﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﻛﻢﻛﻢ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻣﯽﺭﻭﺩ. ﺁﺭﺗﺮﻭﺯ ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﻣﻔﺼﻠﯽ ﺭﺍ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻛﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﻔﺎﺻﻞ ﺑﺰﺭﮒ ﻛﻪ ﻭﺯﻥ ﺑﺪﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﯽﻛﻨﻨﺪ ﻣﺜﻞ ﻣﻔﺎﺻﻞ ﺯﺍﻧﻮ ﻭ ﺭﺍﻥ ﻭ ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻌﺮﺽ ﺍﺑﺘﻼ ﻫﺴﺘﻨﺪ.

بررسی ها نشان می دهند، در میان سبزی های موجود در جهان کلم بروکلی یکی از غنی ترین منابع آهن به شمار به دلیل داشتن خاصیت ضد سرطان بلکه به دلیل داشتن مقادیر قابل توجهی از انواع ویتامین ها(ویتامین CوE)ومواد معدنی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

گفتنی است کلم بروکلی نقش زیادی در تسکین درد های استخوانی دارد و حتی دوره درمان جراحات را کاهش می دهد و به دلیل خون ساز بودن آن می تواند به عنوان دارویی بعد از جراحی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

نتایج مطالعات نشان می دهند مصرف یک بار کلم بروکلی به صورت خام و یا پخته می تواند درد هاس استخوانی را کاهش دهد و مشکلات ستون فقرات را برطرف کند و از پوکی استخوان در دوران سالمندی جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیری ، استخوان ، کلم ، درمان ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار