اخبار جام جهانی بسکتبال؛

غیبت دو ستاره دیگر فرانسه در جام جهانی

دو ستاره دیگر فرانسه هم از حضور در ترکیب جام جهانی 2014 انصراف دادند. نوآ و پارکر هم پیش از فصل تابستان غیبت خود در جام جهانی را اعلام کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمتر از 40 روز دیگر تا جام جهانی بسکتبال اسپانیا باقی مانده و تیم ملی ایران هم از امروز چهارم مرداد با ترکیب کامل برای شرکت در این مسابقات وارد مرحله جدید اردوها می شود.
 
ایران در گروه اول با تیم های فرانسه، اسپانیا، برزیل، صربستان و مصر هم گروه است و تمام این تیم ها نیز کار آماده سازی برای جام جهانی را آغاز کرده اند.
 
غیبت دو بازیکن دیگر فرانسه
 
کوین سرافین بازیکن فرانسوی تیم واشنگتن ویزاردز آمریکا، جدیدترین بازیکن ترکیب فرانسه است که از حضور در جام جهانی انصراف داد. سرافین به خاطر جراحی زانو نیاز به استراحت بیشتری دارد.
 
الکسیس آجینکا بازیکن نیواورلئانز نیز پیش از این رسما اعلام کرده بود که به خاطر تولد فرزندش در جریان مسابقات جام جهانی، قادر به همراهی تیم نیست. سنتر فرانسه در حالی از حضور در جام جهانی انصراف داد که در قهرمانی جام ملت های 2013 اروپا با فرانسه شرکت داشت و امسال هم در جام جهانی نیاز زیادی به حضور وی بود. 

ستاره های دیگر فرانسه مثل نیکولاس بتوم و بوریس دیائو همچنان در اردوهای تیم برای جام جهانی 2014 به چشم می خورند.
 
همچنین تیم برزیل هم با قطعی شدن اسامی 10 بازیکن از ترکیب جام جهانی از روز پنجشنبه دوم مرداد در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی شرکت کرد. اندرسون وارجائو، مارکوس ویه را، تیاگو اسپلیتر، لئوناردو باربوسا و مارکوس ماچادو که سال قبل در جام ملت های آمریکا غایب بودند هم امسال به تیم ملی بازگشته اند.
 
گفتنی است اسپلیتر اولین بازیکن برزیلی بود که امسال قهرمانی NBA را هم تجربه کرد.
 
سایت رسمی جام جهانی از تیم برزیل به عنوان یکی از مدعیان سکوهای امسال جام جهانی نام برده است.
 
غیبت گریفین در ترکیب آمریکا
 
بلیک گریفین ستاره بسکتبال آمریکا هم برای دومین بار متوالی در ترکیب آمریکا برای بازی های بین المللی غیبت خواهد داشت. در حال حاضر 19 بازیکن برای حضور در اردوهای تیم ملی آمریکا فراخوانده شده اند که تا قبل از جام جهانی، 12 نفر اصلی از بین این بازیکنان انتخاب می شوند.
 
جان وال که در ترکیب اولیه دعوت شده به اردوها جا نداشت نیز به تازگی وارد لیست تیم ملی شد.

کارلوس دلفینو هم کنار کشید

کارلوس دلفینو ستاره بسکتبال آرژانتین هم به جمع ستارگان غایب جام جهانی پیوست و روی وب سایت شخصی خود کناره گیری از تیم آرژانتین برای جام جهانی را اعلام کرد.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار