مروری بر مهمترين اخبار "ورزشی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: دایی 2 میلیارد و 100؛ محمدزاده 30 میلیون تومان / قرارداد عابدزاده گران‌تر از استیلی، و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دایی 2 میلیارد و 100؛ محمدزاده 30 میلیون تومان / قرارداد عابدزاده گران‌تر از استیلی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/2/2457913_194.jpg

بنا به دستور سازمان لیگ فوتبال ایران، همه تیم‌های لیگ برتری موظف هستند بعد از پایان فصل نقل و انتقالات فهرست قراردادهای بازیکنان خود را منتشر کنند.


وضعیت مالکیت مشکلی برای حضور ما در لیگ ایجاد نمی‌کند/انتشار قرارداد‌ها به نفع فوتبال کشور است

مدیرعامل باشگاه راه‌‌آهن در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: صحبت‌هایی که در خصوص مالکیت باشگاه راه‌آهن می‌شود ارتباطی به تیم فوتبال ندارد و هیچ آسیبی‌ هم به حضور ما در لیگ برتر نمی‌رساند.


حمایت جامعه ورزش ایران از مردم مظلوم غزه و فلسطین

جامعه ورزش کشور ایران در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از مردم کشورمان برای شرکت در راهپیایی باشکوه روز جمعه دعوت کردند.


خداحافظی علی کریمی از نگاه
AFC
سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از علی کریمی، بازیکن ایرانی پرداخت که چند روز قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود.


مراسم معارفه افشین پیروانی برگزار شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همراه افشین پیروانی در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند.


تکلیف اموال توفیقی پرسپولیس را تا شنبه مشخص می‌کنیم

 مدتی است که دوباره حواشی بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران مجددا به اوج رسیده و این بار کار به توقیف اموال باشگاه سرخ پوشان تهران کشیده است.


راه‌آهن شنبه به مصاف تیم ملی جوانان می‌رود

 حمید استیلی، سر‌مربی تیم فوتبال راه‌آهن از انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال جوانان ایران در روز شنبه چهارم مرداد خبر داد.


پلگرینو در اندیشه کسب موفقیت در رقابتهای یورو آمریکانا

 مائوریسیو پلگرینو سرمربی تیم فوتبال استودیانس در آستانه برگزاری مسابقه با تیم فیورنتینا گفت: با شایستگی جام رقابت‌های یورو آمریکانا را از آن خود خواهیم کرد.


الشاراوی در سبد خرید باشگاه رئال مادرید

منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده اند که الشاراوی بازیکن تیم فوتبال میلان مورد توجه روسای باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و آنها به دنبال پرداخت شانزده میلیون برای این بازیکن هستند.


منز:امیدوارم بالوتللی به دنبال جدایی از میلان نباشد

ژرمی منز بازیکن تیم فوتبال میلان گفت: امیدوارم که ماریو بالوتللی حاضر به تداوم فعالیت خود با تیم میلان بوده و این تیم را به قصد حضور در تیمهای دیگر ترک نکند.َ


2 برد تیم ملی بسکتبال ب در دیدار با جوانان

 تیم های ملی بسکتبال ب و جوانان که جام ویلیام جونز و مسابقات آسیایی را پیش رو دارند، دو دیدار دوستانه برگزار کردند. با کنار رفتن ایزدپناه سرمربی تیم ب، کسایی پور هدایت این تیم را در دست داشت.


لوو:بهتر از نیرباخ برای ریاست فدراسیون آلمان وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: نیرباخ بهترین گزینه ممکن برای ریاست فدراسیون آلمان بوده و با حضور او فوتبال آلمان شاهد رشد و پیشرفت خارق العاده‌ای خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار