قسام: تاکنون 150 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده‌ایم

گردان‌های شهید عز الدین قسام در بیانیه این از جزئیات عملیات خود در رویارویی با دشمن صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد بیش از 150 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ گردان‌های شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با اعلام هلاکت بیش از 150 نظامی صهیونیست اعلام کرد فقط در آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 30 نظامی صهیونیست در کمین رزمندگان این گردانها در شرق محله شجاعیه به هلاکت رسیدند.

پایگاه اینترنتی گردانهای شهید عزالدین قسام در جدیدترین بیانیه خود که بعد از ظهر دیروز منتشر کرده اعلام کرده است رزمندگان این گردانها پس از بازگشت از خط مقدم نبرد در شرق شجاعیه تأکید کردند آنها در عملیات قهرمانانه روز یکشنبه بیستم ماه میلادی گذشته ( 29 تیرماه )  چندین عملیات انجام دادند که به شرح زیر است : 

- چهار نفر از رزمندگان گردانهای قسام با دهها نیروی ویژه ارتش صهیونیستی که به سوی یکی از خانه ها در شرق شجاعیه پیشروی کرده بودند درگیر شدند و درگیری با استفاده از یکی از ساختمانهای بلند مرتبه نزیک این خانه رخ داد . سپس یکی از مبارزان از کمین خود وارد خانه شد و با نظامیان اشغالگر از نزدیک درگیر شد که طی آن 20 نظامی صهیونیست در این عملیات کشته شدند. 

- رزمندگان قسام در یکی از خانه ها در شرق شجاعیه پس از آنکه از یکی از تونلها خارج شدند شماری از نظامیان پیاده نظام صهیونیست را به سوی کمینی در این خانه کشاندند. رزمندگان کپسول گازی را در وسط این خانه قرار داده بودند . نیروهای اشغالگر به محض ورود به خانه به تیراندازی بی هدف اقدام کردند که به سوراخ شدن کپسول گاز منجر شد و رزمندگان قسام نیز بر اساس طراحی قبلی به سوی نظامیان صهیونیست در این خانه چندین نارنجک پرتاب کردند که کپسول گاز منفجر شد و خانه و نظامیان صهیونیست در آتش سوختند سپس یکی از رزمندگان برای اطمینان از هلاکت صهیونیستها این خانه را به رگبار بست. رزمندگان تأکید کردند دست کم 10 نظامی صهیونیست نیز در این عملیات به هلاکت رسیدند. 

-رزمندگان قسام در مسیر یک دستگاه گشتی ارتش صهیونیستی در شرق مسجد توفیق در شرق شجاعیه کمین کردند و با پیشقراولان آنها که شش نظامی بودند از نزدیک درگیر شدند و آنها را کشته یا زخمی کردند.

گردانهای قسام در بیانیه خود افزود در آن زمان به علت دشواری شرایط میدانی امکان افشای این خبر وجود نداشت اما امروز با گذشت 13 روز از این عملیات گردانهای قسام صفحه جدیدی از دلاوریهای رزمندگان این گردانها را در شرق محلس شجاعیه اعلام می کند. 

گردانهای شهید عز الدین قسام تأکید کرد رزمندگان این گردانها هلاکت بیش از 150 افسر و سرباز ارتش صهیونیستی را در نبردهای مستقیم شمارش کرده اند و این رقم کشته های ارتش صهیونیستی را بر اثر حملات خمپاره ای و راکتی و موشکی به مکانهای تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها که ارتش اشغالگر خبرهای آن را سانسور می کند شامل نمی شود و صدها نظامی صهیونیست در این حملات زخمی شده اند که حال شمار زیادی از آن‌ها زخمی شده است.
در این بیانیه آمده است دشمن صهیونیستی به زخمی شدن بیش از 1000 نظامی خود اعتراف کرده است. 

ارتش صهیونیستی به هلاکت 63 نظامی خود اذعان کرده اند و رسانه های اسرائیلی از بستری شدن 600 نظامی اسرائیلی در بیمارستان‌ها خبر داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
دمتون گرم بابا دهنشونو صاف کردید.......
آخرین اخبار