ساری /

افزایش41 درصدی مصرف بنزین در استان مازندران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه ساری گفت بیش از 15 میلیون لیتر بنزین در ایام تعطیلات عید سعید فطر در استان مازندران و در این منطقه مصرف شد

حسینعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود با توجه به اینکه مصرف بنزین در این منطقه در روزهای معمولی حدود 2 تا 2و نیم میلیون لیتر بوده است مقدار مصرف حداکثری بنزین در ایام تعطیلات عید سعید فطربه بیش از 3میلیون و پانصد هزار لیتردر روز رسید.

وی گفت:با پایان یافتن تعطیلات و سوخت گیری مسافرین در مبدا و مخصوصا ساری و مناطق اطراف،بیش از 15 میلیون و ششصد هزارلیتر بنزین معمولی و سوپر به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری اظهار داشت: با پشت سرگذاشتن روزهای تعطیلی اخیرشاهد افزایش41 درصدی مصرف بنزین بوده ایم.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود این افزایش مصرف تا پایان این هفته هم ادامه داشته باشد.

طالبی با اشاره به اینکه تعداد 106جایگاه سوخت در منطقه فعال هستند و از نظر تأمین و توزیع بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است افزود: همکاران ما جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی موجود به صورت تیم های بازرسی تمامی جایگاه ها را تحت نظارت داشته ودر صورت بروزمشکل و یا تخلف نسبت به رفع و یا پیگیری این مهم اقدام لازم را در دستور کار خود قرار داده اند.

طالبی در ادامه خاطر نشان کرد:میهمانان گرامی در صورتی که درجایگاه ها به جهت دریافت سوخت دچار مشکل شده‌اند می‌توانند با تلفن 09627 و یا 01133270140 با روابط عمومی منطقه تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام لازم بعمل آید./ز

برچسب ها: افزایش ، مصرف ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.