نماینده بسیج دانشجویی در تجمع دانشجویان:

آل‌سعود و آل خلیفه تلاش دارند جبهه مقاومت را درون منطقه تخریب کنند

نماینده اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کشورهای در مسیر از بین بردن شعار مرگ بر آمریکا تنها نیستند و برخی از کشورهای عرب و خلیج فارس هم برای این کار سرمایه‌گذاری فراوانی کرده و رژیم آل‌سعود و رژیم آل خلیفه به همراه دوستان خود تلاش دارند جبهه مقاومت را درون منطقه تخریب کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران "علی عبدی" نماینده اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر که برای حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، اظهار داشت: برادران و خواهران ‌ امروز به خاطر فجایع سنگین و غم‌انگیزی که در غزه رخ می‌دهد دل ما خون است.
 
وی ادامه داد: امروز می خواهم در مورد دلایل این اتفاق برای شما توضیح دهم تا شاهد این اتفاقات نباشیم  آن روزی که امام فرمودند بزرگترین دشمن اسلام آمریکا است این روز را پیش بینی می کردند که عده‌ای که خود را یار امام معرفی می‌کردند امروز می‌خواهند این شعار انقلابی را از جوانان ما بگیرند.
 
عبدی افزود: ما دانشجویان انقلابی مکرر اعلام کردیم  کسانی که دین‌پرستی را رها کردند و به مسائل دیگری همچون قدرت سالاری و آقازاده بودن روی آوردند بدانند که پاسخ ما به آنها چیزی جز شعار مرگ بر آمریکا نیست.
 
نماینده اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به این که برخی‌ در تلاس هستند تا دشمنی ما با آمریکا را زیر سوال ببرند، اظهار داشت: این افراد خیانت می‌کنند و می‌خواهند را راه‌اندازی دیپلماسی صدقه‌ای دشمنی ما با آمریکا را کمرنگ کنند و من با صدای بلند به آنها می‌گویم که پاسخ ما به آنها چیزی جز شعار مرگ بر آمریکا نیست.
 
وی تصریح کرد: نا گفته نماند کسانی که خود را دشمن امام کرده‌اند در مسیر از بین بردن شعار مرگ بر آمریکا تنها نیستند و برخی از کشورهای عرب و خلیج فارس هم برای این کار سرمایه‌گذاری فراوانی می‌کنند همچنین رژیم آل‌سعود و رژیم آل خلیفه به همراه دوستان خود تلاش دارند جبهه مقاومت را درون منطقه تخریب کنند.
 
عبدی اظهار داشت: شعار و پیام ما به دشمنانمان این است  که تا جان در بدن داریم از یاری رساندن به رهبر خود لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و از دشمنی با رژیم صهیونیست کوتاه نخواهیم آمد.
 
وی افزود: آخرین جمله من به دولتمردان مصری این است که نباید سرنوشت حسنی‌مبارک را فراموش کنند زیرا ادامه مسیر حسنی مبارک سرنوشتی جز آنچه خود مبارک به آن دچار شد در پی نخواهد داشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما جوانان انقلابی ایران اعلام می کنیم  لحظه‌ای در راه دفاع از مردم مظلوم غزه کوتاه نخواهیم آمد و با ندای لبیک یا خامنه‌ای آماده‌ایم هر کمکی که می‌توانیم به مردم غزه انجام دهیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار