شبکه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستی اعلام کرد؛

کشته‌های ارتش اسرائيل در غزه چهار برابر جنگ لبنان است

شبکه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستی اعلام کرد؛ کشته‌های ارتش اسرائيل در غزه چهار برابر جنگ لبنان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، این شبکه اعلام کرد؛‌ بدون آنکه آمار دقیقی از هلاکت نظامیان صهیونیست در حمله به نوار غزه بدهد، اعلام کرد شمار کشته‌های ارتش اسرائیل چهار برابر حمله به لبنان در سال 2006 میلادی است.

اما یک افسر ارتش صهیونیستی گفت شمار کشته‌ها بسیار بیشتر از اینهاست. پایگاه اینترنتی شبکه دوم تلویزیون اسرائیل افزود تعداد کشته‌های عملیات "صخره سخت" در نوار غزه چهار برابر تلفات افسران و جنگجویان نخبه در تیپهای پیاده نظام در جنگ دوم لبنان است.
این شبکه افزود علت بالا بودن شمار کشته‌ها نیز ماهیت عملیات رزمی در مرزها با نوار غزه است. 

از طرف دیگر، یکی از افسران نخبه در منطقه جنوبی تصریح کرد جنگجویان گشتی‌های ویژه در خطوط مقدم و خطوط تماس بیشتر در معرض خطر خانه‌های بمب گذاری شده قرار دارند.
وی افزود آنها همچنین در مناطقی که جنگجویان حماس با دقت همه نیروهای اسرائیلی را زیر دارند در معرض خطر هستند. 

این افسر گفت عملیات نظامی صخره سخت هنوز به صورت رسمی پایان نیافته است ، اما می‌توانیم بگوییم یکی از نشانه‌های بارز نبرد در نوار غزه تعداد بالای کشته‌ها و زخمی‌های یگانهای ویژه تحت امر تیپهای پیاده نظام به ویژه فرماندهان این یگان‌هاست.

این افسر ارتش اسرائیل گفت تعداد کشته‌های عملیات صخره سخت در کل چهار برابر جنگ دوم لبنان است. وی افزود البته رقم کشته ها بسیار بیشتر از اینهاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار