کمیسیون کشاورزی بررسی می‌کند

وضعیت تولید لبنیات پرچرب و استفاده از روغن "پالم" در این محصولات

کمیسیون کشاورزی مجلس هفته آینده وضعیت تولیدات لبنیات پرچرب توسط صنایع لبنی و استفاده از روغن پالم در این تولیدات را بررسی می‌کند.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آتی طی جلساتی گزارش وزارت جهادکشاورزی (سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور) درباره اجرای بند (ج) ماده (147) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه را با حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط (شهرداری تهران- وزارت کشور- وزارت راه و شهرسازی- شورای‌عالی استان‌ها) استماع و بررسی می‌کنند.
 
استماع گزارش هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها و نیز بررسی وضعیت تولیدات لبنیات پرچرب توسط صنایع لبنی و استفاده از روغن پالم در این تولیدات در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
 
سه‌شنبه آینده استاندار و نمایندگان استان فارس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای جمع‌بندی سفر خردادماه اعضای کمیسیون کشاورزی از استعدادهای بخش کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست استان در این کمیسیون حضور می‌یابند.
 
کارگروه منتخب کمیسیون سه‌شنبه آتی بحث و تبادل‌نظر در زمینه طرح تشکیل صندوق حمایت از توسعه و کشت دانه‌های روغنی را ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار