دوستی مهر: بازیکنان نیازمند کسب تجربه هستند

سرمربی تیم ملی جوانان قصد دارد تا با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ برتری، از لحاظ کسب تجربه و شرایط فیزیکی بازیکنان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی میانمار آماده کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی جوانان گفت: در این مرحله از اردو با تیم‌های راه آهن، سایپا و نیروی زمینی بازی کرده‌ایم که خوشبختانه بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده‌اند و از لحاظ فنی نیز روز به روز بهتر می شوند.

وی افزود: با هدف برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ برتری قصد داریم تا چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ فیزیکی ملی پوشان را در شرایط ایده آلی نگاه داریم چرا که حریفان ما  در رقابت‌های آسیایی میانمار از فیزیک خوبی برخوردار هستند. بر همین اساس با تیم‌های بزرگسالان مرتبا باید بازی برگزار کنیم تا ملی پوشان از لحاظ جسمانی به بهترین شرایط برسند .ضمن اینکه تجربه بازی مقابل بهترین فوتبالیست‌ها را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: در این اردو متاسفانه برخی از بازیکنان خود را به دلیل اینکه برای باشگاه‌های خود به میدان می روند و در تمرینات باشگاهیشان حضور دارند، در اختیار نداشتیم که این امر روند تمرینی ما را تا حدودی با مشکل مواجه کرد اما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا ملی پوشان را در شرایط خوبی حفظ کنیم تا با شروع مسابقات، بهترین عملکرد را کسب کنیم.

دوستی مهر در پایان در خصوص دیدارهای بین‌المللی این تیم گفت: فعلا اقدامات حضور در آلمان در حال انجام است که امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم به این کشور سفر کرده و تمرینات و دیدارهای خوبی را پشت سر بگذاریم. سپس به چین سفر می کنیم و علاوه بر انجام اردوی تدارکاتی دو دیدار با مکزیک و تیم ملی جوانان چین برگزار خواهیم کرد. پس از آن به تهران بازگشته و پس از استراحتی کوتاه در اواخر شهریور ماه به کیش سفر خواهیم داشت و دو دیدار دوستانه با قطر برگزار می کنیم. ما نیاز داریم تا با برگزاری دیدارهای داخلی و خارجی ، مشکلات فنی بازیکنان را رفع و به تجربشان بی افزاییم.

گفتنی است، ملی پوشان پس از برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های راه‌آهن، نیروی زمینی و سایپا ، بعدازظهر امروز راس ساعت 18:00 به مصاف تیم استقلال تهران می روند. این دیدار در زمین شماره دو استادیوم آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار