"خنده‌های آتوسا" پروانه ساخت گرفت

روابط عمومی خانه فیلم پروان از صدور پروانه ساخت پروژه سینمایی "خنده های آتوسا" توسط سازمان سینمایی خبر داد.

امیر پورکیان مدیر عامل خانه فیلم پروان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت، پس از این که فیلم نامه "بی جواب" توسط سازمان سینمایی رد شد، فیلمنامه پروژه سینمایی "خنده های آتوسا" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید تحویل سازمان سینمایی شد که در جلسه فوق‌العاده شورای پروانه ساخت فیلم‌های سینمایی که عصر روز چهارشنبه 15 مرداد با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، این فیلم موفق به کسب پروانه ساخت گردید.

پروژه سینمایی "خنده‌های آتوسا" محصول خانه فیلم پروان می‌باشد که در مردادماه  مراحل پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

در این فیلم؛ مرجان، موسی، آتوسا، بهزاد، شیرین، احسان، استوارت، شیلا و طاهری،  مسافران قطار تهران- استانبول هستند !

بنا بر این گزارش، دو "ساعت بعد مهرآباد" آخرین کار سینمایی علیرضا فرید در مقام کارگردانی و "دریا و ماهی پرنده" آخرین کار سینمایی امیر پورکیان در مقام تهیه کنندگی می‌باشد.

مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان در پایان ضمن تبریک به خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در خصوص آخرین برنامه های خانه فیلم پروان اظهار داشت: آخرین اصلاحات  سینمایی "دریا و ماهی پرنده" صورت گرفته و آماده تحویل به سازمان سینمایی برای دریافت پروانه نمایش است. پروژه عروسکی- انیمیشن "جنگل پرماجرا" مراحل پایانی دوبله و صداگذاری را طی می کند و در مردادماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. با کمپانی تایلندی در حال رایزنی در خصوص ساخت کار مشترک  پروژه سینمایی "ساعت 19" می باشیم که پس از توافقات، اقدامات قانونی برای اخذ پروانه ساخت صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار