امیر پورکیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم «خنده‌های آتوسا» شهریور اکران شود

مخاطب به دلیل نو بودن فضای فیلم و داستان با آن ارتباط برقرار می‌کند.

امیر پورکیان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص زمان اکران فیلم «خنده‌های آتوسا» گفت: به احتمال فراوان با توافقاتی که صورت گرفته این فیلم اواسط شهریورماه اکران می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص رابطه زمان اکران با موضوع فیلم در جذب مخاطب بیان کرد: به خاطر نو بودن فضای فیلم و داستان، مخاطب با آن ارتباط برقرار کرده و شاهد فیلمی جذاب خواهد بود.

پورکیان عنوان کرد: هدف اصلی ما رضایت مخاطب و دیده شدن فیلم است و به طور قطع فیلم خوب اثر خود را خواهد گذاشت و در خاطره‌ها می‌ماند.

گفتنی است باران کوثری، بهار نوحیان، امیر جدیدی، پژمان بازغی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنسیون بازیگر و کارگردان انگلیسی، بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند.

کارگردان این اثر علیرضا فرید و تهیه‌کننده آن امیر پورکیان است. شایان ذکر است تمام فیلم‌برداری «خنده‌های آتوسا» به مدت 4 روز در یک واگن قطار انجام شد و سازندگان فیلم قصد دارند در دفتر جهانی گینس این دست‌آور را به ثبت برسانند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار