جاذبه های گردشگری در دنیا/

پدیده های شگفت انگیز دنیا 1 + تصاویر

اخیراً "تصاویری از نقاط بسیار جالب و دیدنی" در سال جاری میلادی منتشر شده نقاط خارق العاده‌ای که هر روز با کشف مناطق جدیدتر به آمار آن‌ها و ویژگی‌های جذابشان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سراسر کره زمین مملو از ناشناخته هایی برای بشر است که هنوز از آن بی خبر و یا کم اطلاع هستند. اخیراً تصاویری از نقاط بسیار جالب و دیدنی در سال جاری میلادی منتشر شده نقاط خارق العاده ای که هر روز با کشف مناطق جدیدتر به آمار آنها و ویژگیهای جذابشان افزوده می شود.


آبشار خاق العاده ایگوآزا
 

 این آبشار فوق العاده و عظیم در بزریل و در نزدیکی مرز آرژانتین واقع شده است . این آبشار به دلیل بزرگی و ویژگی منحصر به فرد جزو عجایب هفت گانه دنیا طبقه بندی شده است.

 

 
کوه نمرود
 
 این سازه یکی از ابنای تاریخی و با اهمیت در ترکیه می باشد . گفته شده است که این سازه ها یک قرن پیش از میلاد مسیح ساخته شده و به افتخار پادشاهان ایجاد شده است.
 

 


غار سانگ دونگ ،‌ بزرگترین غار دنیا

 
غار سانگ دونگ که به بزرگترین غار دنیا شهرت دارد در پارک ملی " فونگ نهاکه بنگ" در ویتنام واقع است. این غار محل عبور پرآب ترین و شدیدترین رودخانه های زیرزمینی دنیاست.
 

 


پارک ملی کوه های رنگین کمانی

 
 پارک ملی کوه های رنگین کمانی  در منطقه جغرافیایی دانگ شیا در چین. شاید نام آن کمتر به گوش کسی خورده باشد اما بدون شک یکی از زیباترین نقاط دنیا است. کوه های رنگین کمان چین که در استان گانسو این کشور قرار دارد و هر بیننده ای را میخکوب می کند. این کوه ها شبیه یک مکان تخیلی و گرافیکی هستند و هر سال گردشگران زیادی برای دیدن آنها به چین سفر می کنند.
 

 

 
گودال مرموز آریزونا
 
این گودال مرموز در ایالت آریزونای آمریکا واقع شده و یکی از ابنای تاریخی این کشور محسوب می شود . این گودال سری از نظر زمین شناسی ناشناخته بوده است . گفته می شود ساکنینی در این گودال در هزاران سال پیش زندگی می کرده اند و هم اکنون اجساد آنها در گودال قرار دارد . این اجساد از گودال مرموز محافظت می کنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: آبشار ، کوه ، طبیعت ، گردشگری ، غار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
arezoo
۲۲:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
عاااااااااااالی بود
شگفت اوره

مرسی
آخرین اخبار