شاه‌سواری:باید جوانگرایی کنیم/ حضور در رقابت‌های جهانی عیار سپک تاکرای بانوان را بالا برد

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان اظهار داشت: برای تحول و تقویت تیم ملی باید جوانگرایی کنیم و تغییرات عمده در ساختار تیم ایجاد نمائیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ شاه سواری افزود: حضور در رقابت‌های جهانی تایلند علاوه بر بدست آوردن تجربیات گرانبها، نشان داد که باید برای افزایش قدرت تیم ملی بانوان و تحول در مجموعه تیم باید روح جوانی را به این مجموعه تزریق کنیم.

وی اظهار داشت: در این راستا و با مساعدت انجمن سپک تاکرا و برنامه ریزی قاسمی نایب رئیس بانوان قرار است امسال و برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده سنی 18 سال برگزار شود که با برپایی این رقابت‌ها جوانان آتیه دار و فنی و بازیکنان تخصصی را شناسایی می کنیم و آنها را به تیم ملی دعوت می کنیم و با برطرف کردن نقاط ضعف و قوت، آنها را برای پست‌های مختلف انتخاب می نمائیم.

شاه‌سواری تصریح کرد: ما در پست‌های اسپکروپاسور بازیکنان خوبی داریم ولی باید در پست سرویس نفرات تخصصی و مستعد را جذب کنیم و در مجموع باید در کلیه پست‌ها جوانگرایی کرده و نفرات جدید و آتیه دار را وارد کنیم.

وی حضور تیم ملی سپک تاکرای بانوان در تایلند و کسب اولین مدال تاریخ این رشته در آوردگاه جهانی را بسیار مهم توصیف کرد و اذعان داشت: شرکت در مسابقات جهانی و مصاف با قدرت‌های درجه اول دنیا مثل تایلند، کره و ویتنام عیار کار تیم ملی را بمراتب بالا برد و مسلما حضور در میادین بین المللی تجربه و انگیزه بانوان را افزایش خواهد داد.

شاه‌سواری تاکید کرد: تیم بانوان هم در بخش رگو و هم در هوپ تاکرا نمایش خوبی داشت، در رگو به مدال ارزشمند برنز دست یافتیم که این مهم تاریخی بود و در هوپ تاکرا 70 امتیاز بیشتر از دوره قبل بدست آوردیم که اینها نشان از رشد و پیشرفت کار تیم ملی سپک تاکرای بانوان دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رقابت ، تیم ، ملی ، بانوان ، جهانی ، global ، team
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار