فیلم " یک هزار بار شب بخیر با درخشش "ژولیت بینوش" برگزیده جشنواره فیلم آماندا نروژ شد.

به گزارشخبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ فیلم "یک هزار شب بار شب بخیر"  فیلم جنگی و درام ساخته کارگردان نروژی "اریک پوپه" برنده محبوب جشنواره فیلم آماندا نروژ بود این فیلم جایزه فیلم بلند نروژی و جایزه بهترین فیلمبرداری و جایزه موسیقی از آن خود کرد.

در این فیلم بلند انگلیسی زبان "ژولیت بینوش" ستاره فرانسوی برنده اسکار و نیکولاج کوستروالدو ایفای نقش کردند.

"بینوش" شخصیت" ربه‌کا" را بازی می‌کند که عکاس جنگی تحسین شده است ."کوستروالدو" شخصیت "مارکوس" شوهر "ربه‌کا" را بازی می‌کند "مارکوس" از "ربه‌کا" می‌خواهد به خاطر او و بچه‌هایش شغل عکاس در خط مقدم جبهه را رها کند.

"کوستر والدو" بعد از "یک هزار بار شب بخیر" در فیلم درام دانمارکی زبان "سوزان بی‌یر" "یک فرصت دیگر"  بازی کرده است که ماه آینده در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد.

"یک هزار بار شب بخیر" در جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال شرکت کرد و جایزه بزرگ داوران را از آن خود کرد.

علاوه بر بهترین فیلم بلند نروژی "یک هزار بار شب بخیر" جایزه بهترین فیلمبرداری را به فیلمبردار این فیلم "جان کریستین رزلوند" و جایزه بهترین موسیقی را به آهنگساز "آرماندامار" اهدا کرد. دیگر فیلم پر جایزه جشنواره فیلم "کور" اولین ساخته بلند "اسکیل ووگت بود.

این فیلم درام داستان زندگی را روایت می‌کند که به تازگی کور شده است "کور" بهترین جایزه بهترین کارگردانی، جایزه بهترین بازیگردانی برای " الن دوریت پترس" را دریافت کرد.

"کور" در جشنواره فیلم ساندنس نیز شرکت داشت که جایزه جهانی فیلمنامه نویسان سینما را دریافت کرد.

انتهای پیام/    
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار