نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به سردار احمدی مقدم

نیروی انتظامی با هنجار شکنان حجاب و عفاف برخورد کند

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نوشت: اقدامی مناسب و در خور شئون ملت با هنجار شکنان و متخلفین صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای خطاب به فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نوشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) از باب وظیفه جنبش‌های دانشجویی و عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را به استحضار می‌رسانیم.
 
متن نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر احمدی مقدم
فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

برادر بسیجی و عزیز
همانگونه که مستحضرید و آمار و ارقام رسمی دستگاههای مسئول نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در کمیت بی‌حجابی نتنها گسترش نداشته است، بلکه توجه خانواده‌ها به حریم حجاب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، اما موضوعی که خطرناک است و جامعه اسلامی را به درد آورده است افزایش کیفیت بد حجاب در قشری خاص و مرفه در جامعه است و پرسه آنها در خیابان‌های شهر منجر شده است رسانه‌های غربی و حتی برخی منتقدان داخلی برداشتی دیگر از وضعیت حجاب در ایران داشته باشند و این تخیل را در ذهن پرورش دهند که جوانان با غیرت و زنان با عفت ما در حال گریز از حجاب هستند.

اما زمانی که برنامه‌های مذهبی عمومی مثل روز قدس، 22 بهمن، محرم و .... پیش می‌آید کمیت حجاب در کشور را می‌تواند بصورت محسوس مشاهده کرد حال آنکه افراد دارای عفت و حجاب نیز در غیر موارد ضروری لزومی بر پرسه در خیابان‌ها نمی‌بینند، لذا اینگونه به نظر می‌رسد که شاید اصلا افراد محجبه ای وجود ندارد! علی‌ایحال از این مقدمه که بگذریم اخیرا سبک خاصی از هنجار شکنی و بی‌حجابی و توهین به مردم در کارناوال‌های عروسی باب شده است که باید جلوی این حرکت گرفته شود در برخی مناطق مرفه تهران عروس بدون رعایت حجاب و با پوششی بسیار مبتذل در سطح شهر تهران تردد می‌کند و حتی در بوستانها با بد پوششی  به رقص و پای کوبی می‌پردازند که لزوما باید متخلفین توسط نیروی انتظامی مورد تذکر و حتی برخورد قانونی قرار بگیرند.

نکته دوم آنکه در برخی بوستانهای مناطق بالای شهر تهران و حتی شهرهای دیگر در اواخر هفته همین قشر اقلیت اقدام به هنجارشکنی نموده و با پوشش‌های نامناسب در بوستان‌ها که محل تفریح و استراحت خانواده‌ها هست تردد می‌کنند که خواهشمندیم در این 2مورد اقدامی مناسب و در خور شئون ملت با هنجار شکنان و متخلفین صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار