راهیابی تنیسورهای فرانسوی به فینال هفته نخست رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز

با پایان مرحله نیمه نهایی هفته نخست رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در تهران تنیسورهای فرانسوی موفق به صعود به دیدار پایانی شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد و در پایان جولیس مایر و الکسیس موزالیک از فرانسه توانستد به دیدار پایانی این مسابقات راه یابند.
 
در این مرحله و در نخستین دیدار شوتارو گوتو از ژاپن با نتیجه (۲-۶ (۱) ۶-۷ ) مقابل جولیس مایر از فرانسه شکست خورد و الکسیس موزالیک از فرانسه با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶ ) مقابل مارفیا از ایتالیا به پیروزی دست پیدا کرد و در بخش ۲ نفره نیز تیم های جولیس مایر از فرانسه – الکسیس موزالیک از فرانسه و لوکا از سوییس – مارفیا از ایتالیا  جواز حضور در فینال بازی ها را بدست آوردند.
 
به این ترتیب دیدار پایانی این رقابت ها در ۲ بخش افرادی و ۲ نفره برگزار می شود .
 
یاد آور می شود: سرداوری این رقابت ها بر عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان است و سامان حسنی ( نشان برنز) ، امیر حسین موسوی ، آرا سوکزیان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید ) ، سیامک اکبری، حسن لاچیانی و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داوران صندلی به امر قضاوت می پردازند و همچنین مدیریت مسابقات نیز بر عهده امیر صدری می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار