مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب:

اساتید بسیجی بازوی علمی نظام هستند

محور اصلی فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های سازمان بسیج اساتید، اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، دكترعلیرضایی همزمان با اجلاس پانزدهم استادان بسیجی در مشهد درباره نقش بسیج اساتید در تحقق بخشیدن به شعار سال 93 ابراز کرد: محور اصلی فعالیت ها و برنامه ریزی‌های سازمان بسیج اساتید، اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بسیج اساتید با انجام فعالیت‌های علمی و تشکیل اتاق فکر و تصمیم‌گیری برای تحقق به این شعار فعالیت می‌کند و هر موقع مشکلی به وجود آمده بسیج اساتید ورود پیدا می‌کند.

وی بااشاره به شعار اجلاس پانزدهم گفت: دو امر آموزش و پژوهش خمیر مایه علم اقتصاد است که در این همایش به هم‌اندیشی در این امر پرداخته می شود.وی جنگ نرم را بزرگترین خطركنونی جهان اسلام عنوان کرد و گفت: امروز شاهدیم همین گروه های تکفیری تحت تاثیر این امر اسلحه به دست گرفته‌اند و به جنایت و کشتار می‌پردازند.

علیرضایی ادامه داد: این تنش‌ها را غرب به وجود آورده که درنهایت گریبانگیر دولت‌هایی می شوند که خود آن را به وجود آورده اند و در آگاهی‌بخشی و خنثی‌سازی جنگ نرم سازمان بسیج اساتید فعالیت خوبی داشته است.

وی ابراز كرد: هرچند پیش‌بینی دقیق حوادث آینده ساده نیست اما باید بتوانیم برای آینده یک سناریو بسازیم تا غافلگیر نشویم.این مدرس دانشگاه با اشاره به اجلاس سال گذشته بیان كرد: سازمان بسیج اساتید یکی از جوان‌ترین اقشار بسیج است و به‌دلیل وجود بچه‌های جبهه و جنگ که در حبهه مقاومت و علم حضور دارند، این سازمان هر روز به روز موفق‌تر عمل می‌کند.

گفتنی است پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار