ادعای عجیب وکلای مهدی هاشمی پیش از ورود به دادگاه:

علیزاده: در جلسات دادگاه مهدی هاشمی شنود گذاشته‌اند / ابوالمعالی: ترجیح می‌دهم از اصطلاح شنود استفاده نکنم

وکلای مهدی هاشمی مدعی شدند برخی جزئیات مطرح شده در پرونده موکلشان با وجود غیر علنی بودن دادگاه فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، وکلای "مهدی هاشمی" پیش از ورود به پنجمین جلسه دادگاه وی در جمع خبرنگاران حضور یافتند.

وکلای مهدی هاشمی در آستانه ورود به دادگاه غیرعلنی موکل خود مدعی شدند دادگاه‌های برگزار شده مهدی هاشمی شنود داشته و برخی جزئیات پرونده وی با وجود غیر علنی بودن دادگاه فاش شده و رسانه‌هایی نیز آنها را منتشر کرده‌اند.

طباطبایی: برخی مطالب مطرح شده در پرونده فاش شده است


"سیدمحمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" پیش از ورود به پنجمین جلسه دادگاه موکلش در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران در جمع خبرنگاران و با طرح ادعای شنود جلسات دادگاه اظهارداشت: ظاهرا برخی در جلسات دادگاه موکلم مهدی هاشمی شنود گذاشته‌اند و موارد مطرح شده در دادگاه فاش شده وگرنه ما مجاز به انتشار اخبار پرونده نیستیم و قطعا در این زمینه اعتراض خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اتهامات مهدی هاشمی تفکیک شده است، اظهارداشت: دادگاه غیرعلنی است و ما مجاز به تشریح مفاد جلسات دادگاه نیستیم.
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه امروز دادگاه مانند جلسه هفته گذشته به دفاع در برابر کیفرخواست صادره می‌پردازیم و اتفاق خاص دیگری قرار نیست بیفتد.

ابوالمعالی: از رسانه‌های منتشر کننده جزئیات دادگاه مهدی هاشمی شکایت می‌کنیم

در همین زمینه "سیدوحید ابوالمعالی" یکی دیگر از وکلای مهدی هاشمی پیش از ورود به پنجمین جلسه دادگاه موکلش که دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران آغاز شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی خود از جلسات دادگاه گفت: ما در حال ارائه دفاعیات هستیم و نماینده دادستان هم مواردی را از کیفرخواست مطرح می‌کند، در نتیجه مشخص نیست که جلسات دادگاه تا چند نوبت دیگر ادامه خواهد یافت.  
 
وکیل مهدی هاشمی در ادامه با انتقاد از انتشار برخی مفاد و جزئیات دادگاه در برخی رسانه‌های خاص اظهار داشت: دادگاه موکلم غیرعلنی است و بنا بر آیین دادرسی کیفری انتشار مفاد و جزئیات دادگاه غیرعلنی جرم محسوب می‌شود.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا شنود گذاشتن در دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی را تایید می‌کنید یا خیر بیان داشت: من ترجیح می‌دهم از اصطلاح شنود استفاده نکنم اما به هر حال برخی از مطالب دادگاه به صورت غیرقانونی منتشرشده که باید مشخص شود عامل این انتشار چه شخصی بوده است و ما قطعا در این زمینه شکایت می‌کنیم.
 
وکیل مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: وکلای مهدی هاشمی تنها من و آقای علیزاده طباطبایی هستیم و هر فرد دیگری درباره پرونده وی اظهارنظر کند از درجه اعتبار و صحت ساقط است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وکیل ، دادگاه ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار