برگزاری سه کارگاه آموزشی در جشنواره فیلم یاس

همزمان با دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدیویی یاس، کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته بین‌المللی و هنرمندان داخلی در سالن هتل نارنجستان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدیویی یاس، همزمان با دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدیویی یاس، کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته بین‌المللی و هنرمندان داخلی در سالن هتل نارنجستان برگزار می‌شود.

اولین جلسه از این سلسله کارگاه‌ها ظهر دیروز با محوریت موضوع طرح، ایده و اقتباس فیلمنامه با تدریس گریک هدریک؛ فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده استرالیایی برگزار شد.

بر اساس این خبر، سه شنبه 4 شهریور ماه، دومین جلسه با موضوع سازماندهی و چرخه تولید فیلم‌های ویدیویی، مخاطب‌شناسی (اشتراک و تفاوت با فیلم‌های سینمایی) با  حضور گریک هدریک و دنیل لژوق از فرانسه برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، دو جلسه دیگر از این کارگاه‌ها نیز چهارشنبه،  پنجم شهریور ماه با اختصاص موضوع تولید (بخش هنری و فنی) با نگاه به مبحث دوربین‌های دیجیتال با حضور الکساندر پروشکین از روسیه و ایمانه مصباحی از مراکش برگزار می‌شود.

بعداز ظهر چهارشنبه نیز نام کارگاه  تولید (بخش هنری و فنی) با نگاه ویژه به مبحث کارگردانی به مدرسی نجیب آید از تونس و ایمانه مصباحی از مراکش دایر خواهد بود. 


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: فیلم ، سینما ، یاس ، جشنواره ، ویدئویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار