رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد

ایجاد فضای شاد در دانشگاه در گرو تامین رفاه دانشجویان

پیوندی گفت: اگر بخواهیم شاهد یک فضای شاد در دانشگاه‌ها باشیم باید وسیله رفاه و آسایش دانشجویان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ علی‌اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 3 شهریور در مراسم افتتاح خوابگاه دخترانه سمیه گفت: وظیفه هر دانشگاهی است که وسیله رفاه، آرامش و آسایش دانشجویان را ایجاد کند و اگر نتواند این کار را انجام دهد نباید انتظار داشته باشید که یک فضای شاد را در دانشگاه شاهد باشید. 
 
وی با بیان اینکه متاسفانه از همان ابتدا خوابگاههای دانشگاههای کشور بر اساس استاندارد ساخته نشده است افزود: در حال حاضر خوابگاههای دانشجویی استاندارد اولیه را کمتر دارند ولی امیدواریم در سالهای آینده خوابگا‌هی با استاندارد در کشور داشته باشیم. 
 
پیوندی ادامه داد: اگر بخواهیم دانشجو تحقیق و پژوهش کند و کار فرهنگی انجام دهد و تاثیر‌گذار در جامعه باشد باید دغدغه‌ای جز تحصیل و تحقیق نداشته باشد که این امر جزء با برقراری امکانات رفاهی برای دانشجویان امکانپذیر نیست. 
 
وی عنوان کرد: برخی از خوابگاههای تحت پوشش این دانشگاه مثل خوابگاه سمیه که امروز شاهد افتتاح آن هستیم تمام امکانات رفاهی را دارد اما برخی دیگر هم از لحاظ امکانات رفاهی کمبود دارند که تجهیزات و بازسازی این خوابگاه‌ ها نیاز به اعتبار،ز زمان و حوصله دارد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار