سمنان/

تاسیس 110 مدرسه معارف اسلامی در کشور

تاسیس این مدراس با هدف تقویت نیروها برای ورود به حوزه های علمیه و رشته های دانشگاهی مرتبط با حوزه های علمیه در کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از تاسیس 110 مدرسه معارف اسلامی با هدف تقویت نیروها برای ورود به حوزه های علمیه و رشته های دانشگاهی مرتبط با حوزه های علمیه در کشور خبر داد.
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی با بیان اینکه توسعه مدارس معارف اسلامی در کشور از اهداف سال جدید تحصیلی است گفت: مدارس معارف اسلامی در رشته های تحصیلی دبیرستانی نظام جدید فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در شهر سمنان راه اندازی می شود تصریح کرد: دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در سمنان با ساختاری بهتر از دفاتر عادی شهرستانها از لحاظ کادر نیروی انسانی و مالی راه اندازی می شود.
سید مهدی خاموشی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان تبلیغات تولید و توزیع آثار فرهنگی فاخر است گفت: این سازمان به تجربیات خوبی در حوزه کتاب و نیز انیمیشن سازی دست یافته است.
وی به فعال سازی پژوهشکده ها و فروشگاه های زنجیره ای کتاب اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان آثار فاخر همچون نویسندگان، رشد تعریف شده ای دارند و باید جایگاه خاصی را برای آنان در نظر گرفت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعزام نیروهای مبلغ و مبلغه، تولید فیلم، انبمیشن و بازیهای رایانه ای، انتشار کتاب و نگاه به فن آوریهای نو را از جمله فعالیت های این سازمان بیان کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.