آموزش چهره به چهره بازیافت در مساجد و بقعه‌های متبرکه بازار بزرگ تهران

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در مساجد و بقعه‌های متبرکه بازار بزرگ تهران خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در مساجد و بقعه‌های متبرکه بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان و گسترش تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت منطقه 12 با حضور در مساجد، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه اقدام به آموزش شهروندان پیرامون تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره بازیافت در مساجد، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه بازار بزرگ تهران، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی، فلش کارت، کتاب، کتابچه و پکیج‌های آموزشی بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های بازیافت و استقرار کانکس‌های بازیافت در محلات بازار بزرگ تهران، توزیع مخازن 60 و 120 لیتری و کارتن‌پلاست در بازار بزرگ تهران، توزیع کدهای بازیافت جمع‌آوری پسماندهای شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، چهره ، بازیافت ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار