"مجله بارداری" با مضامین دخترانه در شبكه دو

"مجله بارداری" عنوان برنامه ای از شبكه دو سیماست كه به مباحث و سؤالات بانوان در سنین مختلف پاسخ می دهد و این هفته در آستانه روز دختر با مضامین دخترانه به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، مریم آهنگری با اعلام این خبر گفت: این برنامه متشكل از بخشهای مختلفی است كه در زمینه‌های مختلف و متنوع، پاسخگوی سؤالات و نیازهای بانوان كشورمان خواهد بود. بخشهای این برنامه بدین شرح هستند: بخش «بلوغ» كه بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگیهای پیش از بلوغ و آشنایی خانواده ها با این دوران می پردازد كه این هفته میزبان خانم دكتر ناهید خداكرمی (رئیس انجمن مامایی كشور) است تا به سلامت دختران و وظابف ارگانهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و ... را در قبال سلامتی دختران برشمرد.

بخش «پرونده» این هفته هم با موضوع سلامت جسمی و روحی دختران در دوران مدرسه و پس از آن با حضور لیلا علوی (كارشناس ارشد مامایی) خواهد بود. ابتدا خانم علوی در مدرسه ای حاضر شده و با چند دانش آموز دختر در این رابطه صحبت می كند و پس از آن در استودیوی برنامه ادامه بحث را دنبال می كنند.

وی خاطرنشان كرد: بخش «نسل پاك» هم با حضور حجت الاسلام آقاصمدی در هر قسمت قصد دارد به یكی از آداب و رسومی كه لازم است پدر و مادر بجای آورند تا یك نسل پاك داشته باشند، اشاره می كند.

آهنگری تأكید كرد: در برنامه این هفته از خانم دكتر مریم جلالی (مدیر گروه خانواده) هم دعوت كرده ایم تا به عنوان فعال امور خانواده در برنامه حاضر شده و پیرامون تحقیقاتی كه در حوزه دختران صورت گرفته مطالبی را برای بینندگان بازگو كنند. همچنین درخصوص مطالبات دختران و تفاوت دختران امروز با دختران دیروز نیز گفتگو خواهد شد.

«مجله بارداری» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیما با اجرای خانم رؤیا سادات حسینی و تهیه كنندگی مریم آهنگری، یازدهمین قسمت خود را به روی آنتن شبكه زندگی می فرستد. این برنامه پنجشنبه 30 مرداد ساعت 11 صبح از شبكه دو پخش می شود.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: بارداری ، شبکه ، دو ، خانواده ، آداب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار