کاملترین مرجع ارائه دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات عرضه شد

برای نخستین بار جامع ترین مرجع دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات به زبان فارسی برای استفاده مدیران سازمان‌ها ،مدیران فناوری اطلاعات و همه علاقه مندان به طی نمودن دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات می‌توانند طراحی و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران مازیار گنجه‌ای طراح این مرجع آموزشی در بیان قابلیت‌های آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جستجوی اطلاعات مربوط به همه دوره‌های تخصصی آموزش فناوری اطلاعات و امنیت؛ مشاهده پیش نیازهای دوره، مشاهده مسیر شغلی و کاری آینده و آنچه که در طی دوره آموخته خواهد شد از جمله قابلیت‌های این مرجع است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آموزشی در بخش دولتی و خصوصی آن است که نمی‌دانند باید از چه دوره‌های آموزشی استفاده و بهره مند شوند افزود: با استفاده از این مرجع علاوه بر رفع این مشکلات مدیرانی که نمی‌دانند زیر مجموعه‌ها باید تقاضای چه دوره‌هایی را داشته باشند و پس از طی نمودن دوره چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد می‌توانند از این مرجع راهنمایی بگیرند.
 
یه گفته وی داشتن این مرجع آموزشی کمک بسیار مهمی است که هم بتوانند انتخاب بهتر و دقیق تری در زمینه دوره‌های آموزش فناوری اطلاعات در کشور داشته باشند.
 
گفتنی است این مرجع بطور رایگان و به زبان فارسی به نشانی اینترنتی www.cdigit.com  در اختیار علاقه مندان قرار گرفته که بطور روزانه و مستمر مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند مرجعی همانند ویکی پدیا که دائره المعارفی در جهت استفاده عمومی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.