بجنورد/

افزایش 370 درصدی منابع دریافتی خراسان شمالی

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: شش ماهه نخست امسال منابع دریافتی نسبت به مدت مشابه پارسال 370 درصد افزایش دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، رضا بهمن پور در نشستی خبری با تشریح عملکرد یک ساله این سازمان با ابراز رضایت از عملکرد استان گفت: به لحاظ عملکرد ها منابع دریافتی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی مجموع دریافتی 6ماهه نخست امسال را یک میلیاردو 994 میلیون و 42 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار با اولویت پرداخت بدهی پیمانکاران بخش خصوصی انجام می شود.

وی افزود: نسبت رشد اعتبارات سفر رهبری به استان مصوب 92 به 91 ، 94.85 درصد و از لحاظ عملکردی 224.74 درصد بوده است.

وی گفت: سال 91، افزون بر یک هزار و 409 میلیارد و 500 میلیون ریال و در سال 92 دو هزار و 746 میلیارد و 358 میلیون ریال اعتبار از محل سفر رهبری به استان اختصاص یافت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی در خصوص توزیع سهام عدالت هم افزود: اکنون 780 هزار نفر از ساکنان این استان مشمول دریافت سهام عدالت شده اند.

وی گفت: تاکنون 55 هزار و 965 نفر به شرکت های تعاونی سهام عدالت محل سکونت خود مراجعه و برگه سهام عدالت را دریافت کرده اند.

وی افزود: برای دریافت برگه سهام عدالت کارگران ساختمانی باقی مانده نگرانی وجود ندارد و توزیع آن تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.