مدیر شبکه‌ی دو از پشت صحنه‌ی سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" بازدید کرد

مدیر شبکه‌ی دو، "علی بخشی زاده" به همراه جمعی از مدیران از پشت صحنه‌ی سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز "علی بخشی زاده" مدیر شبکه دو سیما از پشت صحنه مجموعه در حال تولید "گاهی به پشت سر نگاه کن" به کارگردانی "مازیار میری" و تهیه‌کنندگی "رضا انصاریان" واقع در لوکیشن کارخانه‌ی مگا موتور بازدید کرد.

بنابراین گزارش علی بخشی زاده در جریان بازدید از روند تولید این مجموعه گفت:‌ گاهی به پشت سر نگاه کن با محوریت حمایت از تولیدات داخلی ساخته می‌شود و یک خانواده موفق ایرانی را به تصویر می‌کشد که امیدوارم برای اواخر امسال یا اوایل سال آینده آماده شود.

وی افزود: تصویربرداری 30 درصد این سریال به پایان رسیده است و تدوین کار به صورت همزمان انجام می‌گیرد و از آنجا که تیم حوزه صنعتی ارتباط بسیار خوب و عمیقی با عوامل این سریال برقرار کرده‌اند تصویر برداری این مجموعه در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدواریم نتیجه‌ای خوب از گروه خوب این مجموعه حاصل گردد.

کارگردان این مجموعه نیز گفت:‌ موضوعی که من را برای همکاری با این پروژه مشتاق کرد نگاه ویژه‌ی این سریال به جوانان سرزمین است و اعتمادی است که به جوانان می‌شود که در نهایت منجر به تولید کالای ملی می‌گردد.

میری تصریح کرد: اطلاع رسانی در زمینه اعتماد به جوانان در شرایط سخت وظیفه‌ی من هنرمند است.

مجید فهیمه امیری عضو هیئت مدیره و قائم مقام شرکت مگا موتور نیز با تأکید بر نیاز کشور به دانش، تخصص و فرهنگ همکاری فیلمنامه‌ی این مجموعه‌را منطبق با واقعیات حوزه صنعت دانست.

گفتنی است؛ سکانس سی این مجموعه با بازی امین تارخ،‌ بهاره کیان افشار و میلاد رحیمی امروز در حضور علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی، محسن همتی نژاد مدیر تأمین برنامه،‌ناصر گنج خانلو مدیر روابط عمومی، مهدی کریمی مدیر فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو، محسن خُش مشاوره اجرایی و داراب کمالی مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی و مجید صداقتی مدیر امور مالی جلوی دوربین رفت.

شایان ذکر است؛ گاهی به پشت سر نگاه کن یک ملودرام خانوادگی با موضوع حمایت از تولیدات داخلی است که به گفته‌ی مدیر شبکه‌ی دو نکته با اهمیت در این مجموعه نمایش خانواده مولد و پویا است که در آن پدری با تمام مرارت‌ها به همراه خانواده‌ی خود سختی ها را پشت سر گذاشته و موفق به تولید کالای ایرانی می‌شود.


انتهای پیام / اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.