رژيم صهيونيستی برای تروریست‌های جبهه النصره آرزوی موفقيت کردند

رژیم صهیونیستی ضمن اظهار خوش بینی از تحولاتی که در جولان جریان دارد برای گروهک تروریستی جبهه النصره آرزوی موفقیت‌های بیشتر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، رژیم صهیونیستی با اظهار خوش بینی از تحولاتی که در مرزهایش با جولان جریان دارد برای گروه تروریستی جبهه النصره و هم پیمانانش آرزوی موفقیت‌های بیشتر کرد.

 المنار افزود : منابع رژیم صهیونیستی از قدرت ارتش سوریه و هم پیمانانش در بازپس گیری گذرگاه قنیطره (که به اشغال گروههای تروریستی درآمده است) ابراز نگرانی کرده‌اند.

"حسن حجازی" گزارشگر المنار در گزارشی گفت : رؤیای " دیوار خوب " و " کمربند امنیتی " در مرزهای جولان اشغالی آشکارا و با قدرت از زبان اسرائیلی ها مطرح می شود. بسیاری از تحلیلگران صهیونیست به کامل شدن کنترل گروه‌های مسلح بر مرزهای جولان اشغالی با رژیم صهیونیستی امیدوارند تا آغازی بر عصر هماهنگی و همکاری با این گروهها باشد و امنیت صهیونیستها تضمین و با دشمن مشترک آنها یعنی "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه مقابله شود.

"ایاز زیسر "کارشناس اسرائیلی در امور سوریه و خاورمیانه گفته است هم اکنون در مرزهای بلندیهای جولان یک سازمان میانه‌رو یعنی جبهه النصره حضور دارد .

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است اسرائیل در تعامل با این گروه‌ها راحت خواهد بود.

"الون بن دفید" تحلیلگر صهیونیست به شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت :" بین اسرائیل و جبهه النصره در بلندیهای جولان دشمنی وجود ندارد. آنها هفته گذشته به آرامی یک خبرنگار آمریکایی را که ربوده بودند تحویل دادند و صدها نفر از انقلابیون (تروریستها) در اسرائیل درمان شده اند. بین دو طرف دشمنی وجود ندارد. گروههایی که با اسد می جنگند از اصل دشمنِ دشمنِ من دوست من است استفاده می کنند به همین سبب اسرائیل را دشمن نمی دانند و اسرائیل نیز از بابت کنترل آنها بر گذرگاه قنیطره نگران نیست."

حجازی گفت: اشغالگرانی که پیش از این به اهداف ارتش سوریه در نزدیکی مرزها حمله کرده بودند به واسطه "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ، نیروهای سوری را به صورت تلویحی تهدید کرده اند که اسرائیل با تمام خشونت به هرگونه تلاش برای حمله به تروریستها پاسخ خواهد داد. از طرف دیگر اسرائیل از نقش حزب الله در این منطقه سخن می گوید و اعلام کرده است احتمالا حزب الله هواپیمای شناسایی را در مرزهای جولان به پرواز در آورده است.

"امیر بارشالوم" متخصص در امور نظامی صهیونیستی به شبکه دوم این رژیم گفت:" آنچه رخ داده است یک فروند هواپیمای شناسایی بدون خلبان بر فراز قنیطره پرواز کرده و به خط مرزی نزدیک شده بود و نیروهای اسرائیلی آن را ردیابی کردند و یک فروند موشک شلیک و آن را ساقط کردند. من یادآور می شوم جنگجویان حزب الله لبنان در کنار ارتش سوریه می جنگند و آنها سامانه‌ای از هواپیماهای شناسایی ویژه ای دارند که یک مجموعه پیشرفته است. ارتش تصمیم گرفت خطر نکند و آن را ساقط کند."

"حازی سیمان توف" متخصص صهیونیست در امور عربی به شبکه ده تلویزیون اسرائیل گفت:" ارتش سوریه تلاشهای زیادی در مرزها می کند تا گذرگاه قنیطره را پس بگیرد و نبردها ادامه دارد و اوج نبردها زمانی خواهد بود که حزب الله لبنان به مرزها در اینجا برسد تا به نیروهای سوری کمک کند."

نیروهای اشغالگر صهیونیست منطقه مرزی با جولان را به علت شدت درگیری‌ها منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در پی اصابت تعدادی موشک به داخل مناطق جولان اشغالی از تنش و نگرانی بین شهرک نشینان در منطقه سخن می گویند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار