اعلام وضعيت خدمتی 34 نفر از بازيکنان فوتبال؛

کارت معافیت 13 فوتبالیست باطل شد

سازمان وظيفه عمومی ناجا طی اطلاعيه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، وضعيت خدمتی 34 تن از بازيکنان فوتبال مشخص شد و وضعيت بقيه افراد، در حال بررسی است و نتيجه نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سازمان وظيفه عمومی ناجا وضعيت خدمتی برخی از فوتباليست‌ها را که اسامی آنان از سوی مراجع ذی ربط به اين سازمان اعلام شده از مدت‌ها قبل با احضار آنان، پيگيری نموده و نتايج حاصله را به شرح ذيل اعلام می‌نمايد:
 
1- از بين تعداد 95 نام اعلام شده ،56 مورد از اسامی دارای معافيت پزشکی، 26 مورد دارای معافيت ايثارگری والدين، 7 مورد دارای معافيت کفالت، 3 مورد دارای معافيت سه برادری و 3 مورد ديگر نيز مربوط به معافيت تحصيلی می‌باشند.
 
2- با بررسی‌های انجام شده توسط سازمان وظيفه عمومی تاکنون کارت معافيت از خدمت 21 نفر مورد تاييد قرار گرفته و کارت معافيت 13 نفر نيز باطل شده است که اين افراد به خدمت سربازی اعزام خواهند شد، همچنين وضعيت بقيه افراد، در حال بررسی است و نتيجه نهایی اعلام خواهد شد.
 
شايان ذکر است که برخی از نام‌های مطرح شده در سال‌های اخير، بازيکن تيم‌های رسمی فوتبال نبوده‌اند.
 
3- درخصوص تخلفات صورت گرفته، پرونده قضائی در يکي از استان‌های کشور مطرح و در حال رسيدگی است.
 
4- سازمان وظيفه عمومی ناجا به استناد مدارکی که مشمولان متقاضی معافيت‌های مقرر در قانون خدمت وظيفه عمومی ارائه می‌دهند، کارت معافيت از خدمت برای آنان صادر می‌نمايد، لذا اين سازمان خود را موظف می‌داند چنانچه پس از بررسی مشخص شود که مدارک ارائه شده از سوی برخی از بازيکنان فوتبال برای اخذ معافيت از خدمت نامعتبر است، کارت‌های صادره آنان، باطل خواهد شد.
 
5- سازمان وظيفه عمومی ناجا طی ساليان گذشته بيش از هزاران فوتباليست و ورزشکاران قهرمان ايران اسلامی را با صدور مجوزهای قانونی جهت شرکت در مسابقات، همراهی کرده و تلاش شده است برای حضور موفق آنان درميادين ورزشی، شرايط مساعدی فراهم شود بديهی است در صورت بروز هرگونه تخلف و سوء استفاده از حسن نيت اين سازمان، قاطعانه با اين موضوع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ممد
۰۲:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
وای.... این فوتبالیست های قهار برن خدمت فوتبال مملکت میخوابه!!!!!! آخه واقعا خیلی خوب بازی میکنن..... ترکوندن!!!مقصد آخرشون لیگ قطر و کویت و افغانستانه.....!! من نمیدونم پول حروم چه جوریه؟ شاخ و دم داره؟
Finland
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
دمنون گرم. باید قاطعیت نشان داد وگرنه بی قانونی کشور را فرا میگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
چراواقعاکسی که پدرش کارگراست وهیچ پارتی نداردبایدبه خدمت سربازی که برای حفظ وحراست از کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی هست برودوکسانی هم پیدابشن باهزارپارتی کت وکلفت اززیرسربازی فرارکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
بادرآمد یک ساعتشان معافیت میخرند فکر میکنی خیلی سخته !
Iran (Islamic Republic of)
علا
۱۳:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
فقط باطل شدن نيست بايد طبق قانون باشون رفتار كردن به اين ميگن جعل اگه ادم معمولي بود هم اينجوري رفتار ميكردين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
همیشه افراد مطرح در این مملکت حاشیه امن داشته و دارند و خواهند داشت !!!
آخرین اخبار