مشهد/

اعزام نخستین کاروان حجاج خراسان رضوی به مدینه منوره

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین کاروان متقاضیان حج تمتع استان به مدینه منوره از فرودگاه بین المللی مشهد مقدس اعزام شدند.

مسعود مجردی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ افزود: نخستین پرواز حجاج خراسان رضوی به تعداد دو کاروان شامل 300 زائر ساعت 10 و 30 دقیقه امروز صبح از فرودگاه بین المللی مشهد مقدس به مقصد مدینه منوره انجام شد.

وی افزود : کاروان های اعزامی اهل سنت و از اهالی شهرستان تربت جام بودند که نخستین کاروانهای اعزامی مدینه قبل از خراسان رضوی می باشند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت :در حج تمتع امسال در مجموع از 19 تا 30 شهریور ، 21 پرواز شامل هشت هزار و 600 زائر در قالب 65 کاروان اهل سنت و شیعه از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی از فرودگاه مشهد به مدینه و جده اعزام می شوند.

مجردی افزود :از مجموع حجاج اعزامی از فرودگاه مشهد، هفت هزار زائر در قالب 52 کاروان از خراسان رضوی می باشند که 26 کاروان مدینه قبل و 26 کاروان دیگر مدینه بعد هستند و در ابتدا کاروان های مدینه قبل به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی گفت : کلیه پروازهای حجاج خراسان رضوی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می گیرد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی افزود : مدت اقامت حجاج در مدینه و مکه 28 تا 31 روز تعریف شده است و کاروان ها از 18 تا 28 مهرماه به مشهد بازمی گردند .

انتهابی پیام/ش
برچسب ها: کاروان ، حجاج ، مدینه ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.