بیش از 113 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت

مدير کل بازرسی ويژه سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان گفت: با اتخاذ تمهيدات لازم و بهره‌گيری از گزارش‌های مردمی در سه ماهه اول امسال حدود 113 هزار و 388 مورد بازرسی انجام شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا سيدمجتبي قاسمي افزود: اين اقدام در جهت اعمال برنامه‌هاي کنترلي و نظارتي منسجم و با بهره‌برداري از گزارشهاي مردمي، به منظور جلوگيري از اقدامات برخي افراد سودجو با هدف اخلال در شبکه توزيع و انتفاع سود بيشتر در عرضه و فراواني برخي از کالاها صورت گرفت.

وي افزود: اين تعداد بازرسي ازجانب بازرسان و ناظران سازمانهاي صنعت ، معدن و تجارت در سراسر كشور انجام شده است.

قاسمي با اشاره به اينکه اين بازرسي ها منجر به تشکيل 2707 فقره پرونده تخلفاتي شده ، اضافه کرد: در همين مدت ؛ ارزش تخلفاتي اين واحدهاي صنفي بيش از 10 ميليارد و 357 ميليون و 118 هزار بوده که پرونده‌هاي متخلفين براي  سير مراحل قانوني و صدور راي نهايي به هيئت هاي رسيدگي به تخلفات صنفي و شعب تعزيرات حكومتي ارسال شد.

به گفته وي، هموطنان مي‌توانند براي جلوگيري از سودجويي متخلفان ، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشي، كم‌فروشي، تقلب، نصب نکردن برچسب قيمت در واحدهاي صنفي و .... مراتب را بصورت حضوري و يا با شماره تلفن 124 به ستادهاي خبري مستقر در سازمان هاي صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور اطلاع دهند تا سريعاً رسيدگي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.