رئیس بیمارستان مدرس:

اجرای طرح تحول، آمار اعمال جراحی را 11 درصد افزایش داده است

رستمی با بیان اینکه از آغاز شروع طرح تحول، میزان آمار مراجعه بیماران به بیمارستان مدرس افزایش چشمگیری داشته است، گفت: این طرح باعث افزایش 11 درصدی اعمال جراحی نیز شده است.

خلیل رستمی رئیس بیمارستان مدرس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص وضعیت اجرای طرح تحول گفت: در آغاز طرح با فشار زیاد کاری پرسنل و مدیریت مواجه بود که با گذشت مدت زمانی از طرح کارها روی روال افتاد و میزان فشار بر روی پرسنل کاهش یافت در واقع در ابتدای شروع طرح درخصوص تامین دارو و تجهیزات با مشکلات زیادی به خصوص بدهی به شرکت دارویی مواجه بودیم که با تزریق اعتبارات این مشکلات به مرور حل شد. 

وی با اشاره به اینکه میزان رضایت مردم در این بیمارستان از ۸۵ به ۹۵ درصد رسیده است، افزود: بیشتر این رضایتمندی مربوط به موضوعات مالی است چرا که با اجرای طرح 10 درصد پرداخت فشار مالی بر بیماران دیگر وارد نمی‌شود و مردم از این بابت بسیار راضی هستند. 

وی ادامه داد: میزان اشغال تخت های بیمارستان بالا رفته است، به طوریکه از ۵۷ درصد قبل از اجرای طرح به ۷۸ درصد در حال حاضر رسیده است و میزان اعمال جراحی هم یازده درصد افزایش یافته است. 

رستمی با بیان اینکه ما از آغاز طرح بیشترین مراجعه را به درمانگاه‌های تخصصی داشتیم، عنوان کرد: در حال حاضر درگیر ارتقای هتلینگ هستیم که البته کار بسیار سختی است چرا که بخش ما شلوغ است و با وجود بیشترین بیماران کار بازسازی را برای ما سخت کرده است که با این وضعیت مجبور هستیم آهسته و به مرور کار بازسازی را انجام دهیم. در حال حاضر فضای فیزیکی بخش‌های مختلف در حال رنگ و تعمیرات است و قسمت تاسیسات بیمارستان که از قدیم دچار مشکلات عدیده‌ای بوده با تزریق اعتبارات توانستیم سیستم سرمایشی را بهسازی کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار