کوپه جدید مرسدس بنز با هدف رقابت با پورشه 911 معرفی شد

ژرمن ها در طی مراسمی از نسل جدید کوپه ی خود با نام AMG GT S رونمایی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، AMG GT S پس از مدل SLS با درهای گالوینگ دومین کوپه ی مرسدس بنز به شمار می رود که در استودیوی طراحی AMG طراحی شده است؛ این خوردرو به یک موتور 8 سیلندر 4 لیتری با دو توروبو شارژر و به قدرتی برابر 503 اسب بخار مجهز شده است، این موتور توانایی رساندن سرعت خودرو را در3.7 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت دارد. جالب است بدانید که هر دستگاه از موتور این خودرو طی مدت 3.5 ساعت ساخته می‌شود.







سیستم گیربکس 7 سرعته ی این خودرو از برادر بزرگتر آن یعنی مدلSLS به عاریت گرفته شده است که با بهره گیری از شیفترهای پشت فرمان نیروی تولید شده توسط موتور 503 اسب بخاری آن را به چرخ های AMG GT S انتقال می دهد. همچنین این گیربکس به سیستم های تعویض دنده ی C، S، و S-Plus و در نهایت Race مجهز شده است که در صورت تنظیم برروی هر کدام از آنها تغییر دنده ها به این حالت ها بهینه می شود؛ همچمیم سیستم دیفرانسیل استفاده شده در این خودرو به یک محدودکننده ی مکانیکی ضد لغزش مجهز شده است که توسط آن می توان پیچ ها را با سرعت بیشتری دور زد.

کوپه جدید مرسدس بنز می تواند تنها در مدت زمانی معادل 7 دقیقه و 30 ثانیه یک دور پیست نوربرگ رینگ را طی کند که در نوع خود عدد فوق العاده ای محسوب می شود، این محصول بهار سال آینده ی میلادی با قیمتی کاملا رقابتی روانه ی بازار خواهد شد و هدف مرسدس بنز از تولید آن رقابت مستقیم با پورشه 911 کوپه ی پرطرفدار و خوش چهره ی رقیب آلمانی مرسدس بنز می‌باشد.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار