سعید سهیلی:

تربت حیدریه ظرفیت‌ برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی را دارد

فیلمسازی كه در تربت حیدریه چشم به جهان گشوده معتقد است این شهر هنرمند خیز و با قدمت عظیم در حوزه‌های فرهنگی و هنری ظرفیت‌های برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان سعید سهیلی كه این روزها فیلم «كلاشینكف» او بر روی پرده‌ سینماهاست درباره برگزاری جشنواره منطقه‌ای تیژ در شهر تربت حیدریه، گفت: مهم این است كه برگزاركنندگان تلاش می‌كنند و شعار می‌دهند! چراكه برای رسیدن به هر هدفی اول باید شعار داد و بعد عمل كرد تا به نتیجه رسید و جای خوشحالی دارد كه شهرستان تربت مسئولان دلسوز و اهل اندیشه‌ای دارد و من اطلاع دارم  كه فیلمسازان جوان و با استعدادی در این شهر ظهور كرده‌اند كه به زودی همچون طوفان گوی سبقت را از با تجربه‌های این عرصه می‌ربایند . 
 
سهیلی بیان كرد: مردم تربت حیدریه به خوبی فیلم و سینما را می‌شناسند و از سویی دیگر تربت حیدریه پتانسیل برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی را دارد. 
 
این كارگردان سینمای ایران اظهار امیدواری كرد: جشنواره تیژ برای تمامی مردم ایران است و هنرمندان و هنر دوستان با هر بضاعتی می‌تواند از آن استفاده كنند. 
 
یادآور می‌شود؛ پنجاه و یكمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از 22 شهریورماه آغاز و  تا 25 این ماه در تربت حیدریه ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهیلی ، جشنواره ، تربت ، حیدریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار