سجادی:

فدراسیون فوتبال باید درباره نتایج تیم امید پاسخگو باشد/پرداخت 57 میلیارد تومان به کی روش صحت ندارد

معاون قهرمانی ورزش و جوانان درباره نتایج تیم امید گفت: آقای کفاشیان باید پاسخگو باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصرالله سجادی امروز در پاسخ به سوالی در
مورد نتایج تیم امید در بازی های اسیایی گفت: به نظرم تیم ما نباید به ویتنام با نتیجه 4 بر یک ببازد و آقای کفاشیان در این مورد پاسخگو باشد و اگر شرایط به گونه ای شود که ایران از گروه سه تیمی خود صعود نکند نتیجه بسیار بدی برای فوتبال ایران خواهد بود و این نتیجه برای ما قابل قبول نیست.

سجادی ادامه داد: از مدتها قبل به اقای کفاشیان گفته بودم که تیم امید را برای مسابقات مقدمات المپیک برزیل آماده کند .هرچند آقای کفاشیان معقتد است برای بازیهای آسیایی تیم زیر 21 سال را بردیم و نگاهمان صعود به المپیک برزیل است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره قرار داد کی روش و اینکه گفته می شود 57 میلیاردتومان برای فوتبال ایران هزینه دارد گفت: چنین چیزی را تایید نمی کنم و چنین رقمی را امکان ندارد فدراسیون فوتبال به کی روش پرداخت کند.

معاون قهرمانی در مورد کمک های دولت به فوتبال گفت: در این بخش دولت سرمایه گذاری نمی کند چرا که فوتبال خودش درامد زاست و مورد علاقه مردم در تمام جهان است. الان فدراسیون فوبتال 15 برابر چیزی که از ما می گیرد در آمد زایی دارد .از محل تبلیغات و اسپانسر یاهمین جام جهانی 5/5  میلیون یورو فیفا تا اویل دی ماه به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می کند.

سجادی تاکید کرد : فوتبال در دنیا بیشتر به بخش خصوصی وابسته است و اگر فوتبال ما می خواهد حرفه ای باشد باید به این سمت برود ولی اینکار زمان می برد.

معاون قهرمانی درمورد تغییرات پرسپولیس گفت: این تغییرات را هیات مدیره ایجاد کرده است ولی روش و شیوه آنها را نمی پسندم و اینگونه نباید با یک مربی و مدیر عامل برخورد می کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار