سردار "ذوالقدر" در جمع خبرنگاران:

داعش به مرزهای ایران نزديک نيست

جانشين فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: در خصوص نزديكی داعش به مرزهای ایران چیزی نمی‌بينيم و همچنان ايستاده‌ايم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنيتی باشگاه خبرنگاران، سردار ذوالقدر جانشين فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص برنامه‌های ويژه دفاع مقدس، زنگ مقاومت در همه مدارس، المپياد ورزشی در تهران بزرگ، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، تجديد بيعت با آرمان‌های حضرت امام‌خمينی(ره)، انجام رزمايش زنده با آتش توپ و تانک، بازسازی كاروان‌های حقيقی در دفاع مقدس در 7 شب و 7 نقطه و نمايشگاه دستاورد دفاع مقدس برای عموم مردم را خواهیم داشت.   
 
وی با اشاره به برگزاری نمايشگاه‌ها از صبح تا اذان مغرب افزود: نمايشگاه مخصوص دفاع مقدس است اما كار دفاع مقدس و گروه كاری كه اتاق فكر نمايشگاه هستند در طول سال فعالند.   
 
سردار ذوالقدر تصريح كرد: مباحثی كه در دفاع مقدس به آن پرداخته می‌شود با موضوع صنايع علمی، پيشرفت‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحريم‌ها است.   
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نزديكی داعش به مرزهای ايران خاطر نشان كرد: درخصوص نزديكی داعش چیزی نمی‌بينيم و همچنان ايستاده‌ايم.   
 
انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار