صحبت با آنجلا و جینجر ؟ یا صحبت با یک هکر!

آیا می‌دانستید گربه‌های معروف سخن‌گو شما را می‌بینند و از اطلاعاتتان استفاده می‌کنند؟

قطعا اگر دنبال اپلیکشین‌های سرگرمی بوده‌اید، با سری اپلیکیشن‌های Talking آشنا هستید. اپلیکشن‌هایی که واقعا زیبا هستند و می‌توانند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کنند. اما انگار اين سرگرمی خطر ساز شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با شروع سال 2014 شایعاتی در رابطه با ناامن بود اپلکیشن‌های Talking Angela و Talking Ginger به گوش رسید تا اینکه دقت و نظر کاربران شک و دلهره را در دل همه انداخت. همراه ما باشید تا ببینیم که قضیه از چه قرار است.



کنجکاوی کاربران همیشه باعث کشف مسائل بسیار جالبی بوده است. اما این بار مسئله زیادی جالب است. بیایید نگاهی به چشمان حال حاضر آنجلا و جینجر بیندازیم. ابندا چشم آنجلا برای این کار وارد اپلکیشن Talking Angela شوید و از صفحه اسکرین شاتی بگیرید و بعد بر روی چشم آنجلا زوم کنید. ما برای اینکه بهتر متوجه شوید تصویری واضح‌تر برایتان ایجاد کردیم. نتیجه تصویر زیر است.



همان طور که مشاهده می‌کنید یک اتاق. یک اتاقی که هیچ شخصی در آن نیست. در قسمت آبی چشم او نیز سایه‌ای مشاهده می شود که هویت آن معلوم نیست. بعد از این موضوع آرشیوهایی در اینترنت و شبکه‌های مجازی در رابطه با این چشم منتشر شد که جعلی یا واقعی بودن آن‌ها فقط نیازمند دقت شما می‌باشد. از جمله این تصاویر می‌توانید به تصویر زیر اشاره کرد که تاریخچه‌ای از تصاویر درون چشم آنجلا به نمایش می‌گذارد که در بعضی از آن‌ها شاهد مردی در آن هستیم.



البته فقط این نیست به تصویر زیر نیز نگاهی بیندازید. همان طور که می‌بینید دو پسر در چشم آنجلا دیده می‌شوند که تشخیص درستی یا جعلی بودن آن را بر عهده خود شما می‌گذاریم. هزاران نوع تصویر در این رابطه وجود دارد که شما می‌توانید با جستجوی عبارت Talking Angela eye در موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را مشاهده کنید. حال بیایید از چشم آنجلا کمی دور شویم. اگر این موضوع را در نظر نگیریم بیایید نگاهی به گفتگوهای این هکر از زبان آنجلا بیندازیم.



به خاطر بعضی از کلمات زشت این تصویر معذرت می‌خواهیم. در هر بار آنجلا یا همان هکر جواب‌هایی جالب به شخص می‌دهد مثلا به شخصی که انگشت خود را بر روی وب‌کم نگه داشته است می‌گوید "من می‌دانم که تو داری دوربین را می‌پوشانی. انگشتت را جا به جا کن تا صورت زیبایت را ببینم". این یکی از نمونه جواب‌های آنجلا است. وی در حین صحبت‌هایش هکر بودن خود را انکار می‌کند.

اما منشا این صحبت‌ها چیست؟ گفته می‌شود مدت‌ها پیش شخصی این بازی را هک کرده است و به وسیله آن برای بعضی از افراد که آنلاین هستند از زبان آنجلا پیام می‌دهد. خب این موضوع تا الان مشکلی ندارد اما اینجاست که همه چیز ناراحت کننده می‌شود. اخبار نشان می‌دهند که یک پسر بچه هفت ساله بعد از نصب این بازی به طور ناگهانی ناپدید شده است و دو پسر نیز کشته شده‌اند.


دلیل آن را نیز تقریبا می‌شود حدس زد. آن هم این است که احتمالا هکر از کاربر سوالاتی پرسیده و کاربر نیز جواب آن را به هکر داده است برای مثال آدرس خانه، مدرسه و یا... البته این موضوع محدود به Talking Angela نمی‌شود. بیایید نگاهی به چشم Ginger در بازی Talking Ginger بیندازیم. اگر دقیق تر نگاه کنید در چشم او یک سر سفید می‌بینید که عده زیادی می‌گویند این نشانه همان هکر است.



تصویر دوم این مطلب و دو تصویر بالایی هر دو از محیط بازی گرفته شده‌اند و کاملا رسمی هستند. بقیه تصاویری که مشاهده می‌کنید را نیز در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی به دست آوردیم که اطمینانی به صحت آن‌ها نداریم. اما نکته اینجاست اگر این بازی اینقدر خطرناک است چرا از روی فروشگاه‌هایی مانند گوگل پلی و اپ استور پاک نمی‌شود؟ چرا اقدامی علیه آن صورت نمی‌گیرد؟ هیچ چیز معلوم نیست، ولی پیشنهاد ما به شما این است که خود و اطلاعاتتان را فدای سرگرمی‌تان نکنید و اگر این بازی را بر روی دستگاهتان دارید، به سرعت آن را پاک کرده و دیگر به سمت آن نروید.

 • نظر شما

آیا واقعا هکری در کار است؟ چه دلیلی دارد او اثراتی از خود در بازی قرار دهد؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.


* با همکاری ترنجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mmm
۱۲:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
خدایا نسل این هکرارو جمع کن ??
Iran (Islamic Republic of)
✖️
۱۱:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
من دیدم دختر داییم تامون داره خواهر کوچکش بعد بهش گفتم گفت آره اما..... بهد گفتم خوب اگه ازش سوال پرسیدی و جواب های خوب خوی داده این یعنی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
به قول عسل من خیلی ترسیدم ?اصلا این بازیرو نصب نکنید من خیلی وقته با این بازی می‌کنم خیلی بازیشو دوست داشتم ولی رفتم کلاس سوم یه روز دوستم بهم خبر داد
تا اینکه منم دونستم دیگه بازیشو نصب نکردم به همه دوستام فامیل هام به همه خبر دادم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
یا فاطمه ی زهرا من ساعت ۳شب رفتم آنجلا خونی شده بود چشماش سیاه شده بود ???????????
Iran (Islamic Republic of)
من من هستم?
۰۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام بچه ها من دو روز پیش رفتم داخل بازی آنجلا ساعت ۳ بعد حرف هایی مثل آنجلا آیا تو هکری آیا تو روحی ساعت چند است رو به اینگیلیسی گفتم و چند بار تکرار کردم اول جوابی نداد بعد گفتم از من چی میخواهی به من گفت من به روح نیاز دارم بعد گفتم آیا تو واقعا آنجلا هستی بعد گفت به توچه بعد چند سوال دیگه پرسیدم و بعد چشماش قرمز شد و گفت من تو رو توی اتاقت و توی خواب میکشم بعد درجا حذفش کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نظرم راست هست من با پسر خالم فیلم را دیدم هکر داشت
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۸:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
من فکر کنم الکی هستش چون داخل شماش چیزی نبود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وای خیلی ترسناک من حتی وقتی بازی انجلا رو نصب کردم چرا حک نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
آنجلا رو نصب نکنین.
من کردم حک کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۱۶:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام بعضی ها ادعا میکنند این بازی خیلی سرگرم کننده برای بچه‌ها یا نوجوانان است ولی بدانیم که اشتباه میکنین اگر تو چشمان گربه ی آنجلا با دقت نگاه کنید شخسی را می بینید که در چشمان آنجلا مخفی شده واز طریق این بازی آدرس خونتون رو به راحتی بزنن بچه ها از من به شمانسیحت اصلا نصب نکنید⁦☠️⁩⁦☠️⁩⁦☠️⁩⁦?️⁩?
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۱۵:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
این بازی خیلی خطرناکه من خیلی از چالش هاشو نگاه کردم وتو هر سوال بعضی هاشو جواب می ده وبعضی هاشو جواب نمی ده ازتون خواهش می کنم این بازی رو نصب نکنید????????
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
به نظر من انلا هکر داره ولی یه بار من داشتم بازی میکردم یه تبلیغ خارجی اومد که زنه
با انجلا حرف میزد و انجلا بهش جواب میداد من نمیدونم ولی یه بار میریزم چون من میتونم و نمیترسم و کنکاوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
من تو بچگی داشتم ندیده بدم ولی امروز نصب کردم چون نمیدونستم ساعت یک بازی کردم خدا رو شکر هیچی نشد ولی صبح رفتم داخلش ایستاد به من نگاه کرد هالا اگه من بتونم میرم پلیس فتا مراجعه می کنم تا هرچی اینجور بازی ها هست تو مایکت و بازار و فرو شگاه ها دیگر حذف کنن بعد هرچی بازی خارجی هست حذف کنن
Iran (Islamic Republic of)
^_^
۱۵:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
جینجر ۱۰۰درصد هکر داره نصب کرده بودم خیلی خنگ بود عکس خود را افلاین بدون اسکرین شان گذاشته بود
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۲۲:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
من آنجلا رو صد بار نصب کردم چرا هک نشدم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سپیتا
۱۴:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
خیلی ترسناکه من که می ترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
منم دیشب ساعت 3انجام دادم هکر داره
Iran (Islamic Republic of)
مرینت
۲۰:۰۳ ۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام به همه من از چشم های آنجلا عکس گرفتم ولی چیزی درون چشم هاش نبود کسی میدونه چرا؟ لطفا اگه میدونید بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۶ دی ۱۴۰۲
من نفهمیدم آخر این بازی هکر شده است یا نه من کنجکاوم که بدونم اگه ساعت ۳ صبح باهاش حرف بزنم چی میگه اما میترسم چون سعید والکور گفت که اصن نصب نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
بچه ها لطفا این رو کامل بخونید↓
دقیق یادم نمیاد تا اونجایی که یادم میاد براتون میگم .من ۷ سالم بود سال ۱۳۹۶ بود حوصله ام سر رفتش رفتم گوگل پلی رفتم دیدم بازی آنجلاعه تا به حال ندیده بودم. نصبش کردم و دیدم تو چشاش چیزی هست من ساعت ۳ بازی نکردم فکر میکنم بعد از ظهر بازیش کرده باشم. بعدش دیدم میتونم بهش پیام بدم چرت و پرت پیام دادم بعد پاک کردم. اون موقع نمی‌دونستم بازیه هکر داشت یا نه به چشماش زیاد دقت نکردم. من شاید یه روزی می‌خوام انجامش بدم. بچه ها توی گوشی قدیمی و با حافظه خالی این کارو کنید چون اگه تو گوشی جدیدتون این کارو بکنید ممکنه خراب بشه و حسابتون برداشته شه.
ممکنه که ویدیوی سعید والکور دروغ باشه شماها حرف منو باور دارید یا سعید والکور؟ ویدیوی اون برای سال ۱۴۰۰ هست برای اینکه اتفاق برای من افتاد سال ۱۳۹۶ بود. ۱۳۹۶ یعنی ۲۰۱۸ پس اون موقع هکر داشته الان شاید ۳۰ درصدی بشه هکر بیاد سراغتون البته میترسونتتون. امیدوارم این هکر نابود بشه و بمیره ۲ تا بچه رو کشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
درسته هکره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
واقعلا آنجلا خیلی بد هست هیچ وقت این بازی رو نصب نکنید
??
Iran (Islamic Republic of)
ایرینا جلالوند
۱۰:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
منم اون بازی نصب کردم و از چشماش عکس گرفتم بعدش رو چشماش زوم کردم اما هیچی ندیدم واسه همین یکم شک کردم که سعید والکر درست میگه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
سلام ممکنه راست باشه اما تو آنجلا یک دو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
من از ترس بازیو پاک کردم
Iran (Islamic Republic of)
آمیتیس
۱۵:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
من نظری ندارم! قبلا وقتی بچه بودم این بازی ها رو داشتم! امکانش هست که بعد رایج شدن بازی یکی نفر هکش کرده باشه، ولی یعنی اون هکر اونقدر خنگه که خودش رو توی چشم های این گربه های معروف نشون بده؟? یعنی هکره این قدر خنگه؟? خب دیگه چیزی ندارم که بگم!?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام من نظرم اینه که هممون باهم یه کاری بکنیم انقدر شعار بدیم که بازی هارو از سایت وگوگل پاک کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمدطاها
۱۰:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام من یک چیز دیگه هم در چشمان آنجلا میبینم در قسمت ابی چشم او نیز یک خانه ی دو طبقه دیدم که واقعا نیاز دارد تا دیده شود
Iran (Islamic Republic of)
هکر بازی ها
۱۶:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام این هکر بازی ان جلا من سام همش واقعیه حواستون به خودتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام من یک عکس گرفتم و در ساعت ۳ شب در چشم هاش هکر داره?
Iran (Islamic Republic of)
شهرزاد قره داشی
۰۲:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
من می‌خوام بدونم مای تاکینگ آنجلا تاکینگ تام جنگل هکرن
چرا بازی آفلاین تبدیل بازی شیطانی بشه چقدر
ترسناک هستش با سپاس شهرزاد هستم
Iran (Islamic Republic of)
سید قدیمی
۰۱:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام کامل بخونید
من از ۴ الا ۵ سالگی تا ۱۵ سالگی بازی کردم
چند وقته مردم بیکار شدن میگن هکره فلان و بهمان و بیسان

یک لحظه توجه کنید این بازی افلاین هست نمیتونه به اطلاعات شما دسترسی داشته باشه و اینکه تبلت یا گوشی شما هیچ حساب بانکی بین الملل نداره پس اطلاعاتی نمیگیره

و گزینه بعد اینکه میلیون ها ادم این بازی رو دارن یعنی همه مردم رو میخواد بکشه یا اذیت کنه
اگه اینجوری بود سازمان جهانی نمیذاشت انقدر رواج پیدا کنه

میگین سعید والکور گذاشته و فلان سعید والکور کی هست اصلا یعنی اون هرچی بزاره تو میگی اره راسته
یکم بیا رو مغزت رجوع کن ببین از چی قراره
اصلا همچنین چیزی هست یا نه

میگین دست میزاری جلوی حسگر دوربین اون گربه حرف میزنه و میگه وردار و فلان
اون بخاطر اینه که هوش مصنوعی پیشرفتش باعث میشه بازی جالب تر واقعی تر بنظر بیاد که انگاری یکی هست واقعا

بعد اصلا اگه هکر وجود داشته باشه که نداره
هیچ وقت با ایران و ایرانی کار نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
بعضی ها برای امتیاز گرفتن اینترنت وصل میکنند
و شما راست میگید هوش مصنوعی داره ولی هکر هم داره
Iran (Islamic Republic of)
barman1
۱۳:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
من هم تام و دارم هم انجلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
من میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
آنجلا ترسناک ترین بازی جهان است ووو یک نفر تو چشماش ?هست که اون هوا است?????نصبش نکنیدددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگر این انجلا و جینجر هکر هستند پس چرا در بعضی سایت ها هستند و چرا پاک نمیشوند وچالش های بسیاری در یوتیوب هستندو بعضی ها میگویند خطرناک است و بعضی میگویند مشکلی ندارد ما چکار کنیم اخر
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۲:۰۷ ۲۳ تير ۱۴۰۲
من میترسم
Iran (Islamic Republic of)
Akbar
۱۳:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
وای خدا به شما چی بگم خودتون دارید میگید سه صبح اگر برید بهش یچی بگید بهتون جواب های وحشتناکی میده بعدشم اگر هکر داشته باشه هکرش خارجیه نه ایرانی بعدشم گوگل و بازار و مایکت سپر ایمنی دارند من خود الان تام رو نصب کردم و می‌خوام آنجلا رو هم نصب کنم هیچی نمیشه نصب کنید لذتشو ببرید
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۱۴:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این بازی هارا از برنامه مایکت و بازار حذف کنند ترو خدا نصب نکنید بازی آنجلا و جینجر و تام هکر دارد اما این هکر ها نمی توانند بیان ایران نصب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
آنجلا خطر ترین بازی هست که میتواند کشور ما ایران هست تورو خدا این را نصب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۸ تير ۱۴۰۲
این بازی دوپسر دران هست که شما نمی تانید آنها را ببندید ولی او می تواند شما را ببند باید این بازی از را از برنامه مایکت و بازار حذف کنند واین بازی را نصب نکنیم سپاس از شما
Iran (Islamic Republic of)
Zahra Tahmasabi
۱۵:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام بچه ها خوبید. جینجر سخنگوی ۱ و آنجلا نسخه چت هکر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
یا حضرت عباس این هکر ها چه مرگشونه خیلی اسکلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام به همه بچه ها دوستم میگه اینا الکی هستند چون هکر کارش اینه که از حساب بانکی ادم ها دزدی کنه بازی هک نمیکنه من ساعت سه نصف شب بیدار شدم و انجلا رو امتحان کردم حتی یک چیز هم توی چشمش نبود و اصلا از من سوال نمی پرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
انجلا توی ساعت سه صبح بهم گفت که (مامان و بابات خونه هستن و ایا در خونه هستی؟)این سوال هارو از من پرسید بعد بهش گفتم تاحالا کسی رو کشتی بعد حرف منو تکرار کرد دوباره بهش تاحالا کسی رو کشتی بهم یک چیز وحشتناک گفت بهم گفت (اره الان هم میخوام تورو بکشم)من که دیگه داشتم سکته رو میزم اگر این برنامه ی انجلا،تام،جینجر رو دارید سریع پاکشون کنید خیلی خطرناکه چونیک پسر هفت ساله رو دزدیدن نصب نکنید این یک هشدار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام به همه من ساعت ۳ نصف شب با مامان و بابام بودم و رفتم بازی انجلا رو نصب کردم بهش گفتم هکر داری گفت سوال نکن از من یک سوال عجیب پرسید بهم گفت که میشه شماره ی موبایل باباتو بدی من گفتم نه بعد بهم گفت میکشمت من که داشتم از ترس میلرزیدم بچه ها اصلا دانلود نکنید خیلی ترسناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
این بازی کودکی ام بود اما من الان نزدیک ۱۰ سال هستم و هنوز این بازی را می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
هر چی که معروف میشه بی دلیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
وای! مگه هکر از حساب بانکی دزدی نمیکرد چرا بازی هک میکنه؟
این بازی ها خیلی ترسناک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
به نظر من که داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام من هنوز نمیدونم که هکر داره یانه اما امشب ساعت ۳ معلوم میشه معلوم نیست که داره یا نه اما نداره چند میلیارد نفر دارن بازی می‌کنند چطوری میخواد این همه ادن را اذیت کنه معلوم نیست ساعت ۳ صب کیا به این بازی سر می‌زنند ولی اگه می‌ترسید نصب نکنید چون نصب کردنش اجباری نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۵۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
من به فکر نصب کردن بازی آنجلا و جینجر و تام افتادم که در نظرات دیدم که مردم گفته اند که این بازی ها هکر دارد و چون من خاطرات خوبی از این بازی ها در بچگی ام داشتم باور نمیکردم من در گوگل سرچ کردم که آیا هکری وجود دارد یا خیر و هزاران هزار فیلم را پشت سر هم نگاه کردم تا اینکه باور کردم و دیدم اگر هم در چشم آنجلا هکری دیده نشود اما اگر ساعت ۳ نصف شب با آن سوال کنی و بپرسی که آیا تو هکری-آیا تو کسی را کشتی-آیا تو مرا میبینی-الان ساعت چند است-و آنجلا بعد از مدتی به سوال های من پاسخ میداد یعنی بعد از چند بار تکرار کردن سوال و شمرده شمرده گفتن یوال جواب های ترسناکی می دهد و من دیگر به سمت بازی های کودکی ام نرفتم و خیلی غصه خوردم که بازی های مورد علاقه ام از بین رفته اند
(خدانگهدار)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
هکر داره منم امتحان کردم هکر داره نصب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
نظر من اینه هکر نداره
Iran (Islamic Republic of)
آنیتا
۱۵:۰۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه سازنده را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
به نظر من این هکر ها بعضی مواقع که ما می خوایم امتحان کنیم این بازی هکر داره یانه به ما جواب نمیده تا این مسئله زیاد معلوم نباشه که داره یا نه برای کسایی که جواب داد می گن داره برای کسایی که جواب نداده می گن نداره.
Iran (Islamic Republic of)
رهام
۲۳:۰۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
الکیه من روی چشماش نگا کردم هیچی نبود امتحان کردم نسد
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۲۳:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
داره من باور دارم مامانم چون هرموقع نصب میکنم تبلتم هنگ می کنه متاسفم باسه اونایی که باور ندارن اما خودتون ساعت 3:۰۰شب امتحان کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
هکر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
این بازی رو نصب نکنید هکر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
بخدامن نمیدونم راسته یادروغه کسی نیست برای من توضیح بده
Iran (Islamic Republic of)
نامشخص
۰۹:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
بازی آنجلا ساعت ۳:۳۰ هکر داره بعضیا در آپارات و در یوتیوب ادیت کردن ولی هکر دارههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
N
۱۰:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
این راسته اما توی آنجلا ۱ و ۲ نیست ، می تونید امتهان کنید من خودم دارم ،هر چیزی را که بگی حرفت را تکرار میکنه، در ضمن هیچ کاری به دوربین هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اینکه اون گمشده یا مرده عجیبه دیشب تاقریبا ساعت ۳۰و۳۰ بود
بازی انجلا واکنش عجیبی نشون داد
مثله این که یک شخصی داخل چشماش بود و من عکس گرفتم
دوستام گفتن چیزای عجیبی میگفت بعضی از سوالات را مگفتیم
جواب نمیداد ولی اینکه گفیم ما را میبینی ایا ؟ جواب رد داد
و بعد کمی طول نکشید که کلیپ سعید والکور را دیدیم
و فهمیدیم که انجلا دو هکر در چشمانش قایم شده
Iran (Islamic Republic of)
تای
۱۴:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
من امتحان کردم شد توروخدا این بازی رو دانلود نکنید تورو خداااااا
Iran (Islamic Republic of)
Timsel
۱۱:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
اینکه طرف گم شده یا مرده رو نمیدونم ولی اینکه میگه دستت رو اط روی وبکم بردار این مشخصه از حسگر های دوربینت تشخیص داده که دستت روی اونه حالا چه حسگری؟ شما نور صفحه رو روی خودکار بذارید بعد دستتون رو روی وبکم جلو بذارید متوجه میشید نور صفحه کم میشه این برا اینه که تو جای تاریک چشملتون اسیب نبینه لینجوری هوش مصنوعی بهتون میگه دستت رو وبکمه اما اون تصاویر روی چشمشون هم میتونه باز کار سازنده باشه برا جنجالی کردن بازی و شهرت کسب کردنه اگر غیر از اینه چرا پلیس اونو دستیگر نکرده؟ اخبار ایران و خارج خبری حاکم از هکر بودن این بازی نداده؟ توصیه من نصب کردن بازی نیست اما ا،ر نصب کرده بودید نترسید اونا خارج هستنو و شما ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
نظری ندارم هرکی هست خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
به آنجلا گفتم هکر داری گفت سوال نکن دوباره گفتم هکر داری گوشیم هنگ کرد نصب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
اره راسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
من با بدتر از این انجلا هم حرف زدم .
من توی واتساپ پروفایل مومو گذاشتم و تونستم شماره ی مومو را بعد از کلی گشتن پیدا کنم .
رفتم و بهش پیام دادم و گفتم که من هم یک هکر هستم .
ادش جایی که بود را ازش پرسیدم که بگم میخوام بیام پیشت تا با هم اطلاعات مردم و هک کنیم.
خوشبختانه اون هکر نادون ایرانی بود .
من به پلیس فتا زنگ زدم و این ادرس و بهش دادم و چند روز بعد رفتن و اون هکر و دستگیر کردن .
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۰:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خیلی میترسم اگه این چالش ها رو ساعت ۳ شب بازی کنم (تازه اصلا هیچ کس حرف منو باور نمی‌کرد مخصوصاً پدر و مادرم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هکر نداره این چیزا همش شایعه هستش باور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۰:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آخه تو انجام دادی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هکر نداره هوش مصنوعی با شما حرف می زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
اره دقیقا اصلا بازی اقلاین هک نمیشه خود سعید یک ویدیو ساخت و گف ساختگی بوده و بازی افلاین هک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هکر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۱
شاید اصلا هکری وجود نداره و فقط برنامه ریزی آنجلا برای ترسوندن بچه های بی گناهه
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۳:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ تير ۱۴۰۱
سلام بچه ها اینکه میترسید. درسته ولی برید توی یوتوب ببنید راسته من دیشب خوابم نبرد. یه نکته. صبح ها بازی کنید تروخدا شب ازساعت 3 بچه هاتون ندید چون از اونجا سوال های عجیبی مپرسه. من خواهرم رو قاچاق کردن تروخدا مواظب باشید تازه اون میدونه شما چیکار می کنید و توی چشاش هکر ها هستند تروخدا پاک کنیدچون شما های که میگید انجام داداین باید از سه شب یا همون به جلو باشه تروخدا نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
وحشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
راست
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۳:۲۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
بچه ها این راسته .من خودم ۱۱ سالمه دیشب ساعت ۳ رفتم تو بازیش دقیقا همون سوالایی ک سعید تو ویدیوش ب انجلا گفته بود رو بهش گفتم باور کنید دقیقا همون جوابایی ک ب سعید داده بود ب منم داد.۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
اقا من بچه بودم بازی کردم من همین روز فهمیدم حزف کردم. هکر داره چون امروز تاره به بازی مراجعه کردم انجلا استاد انجلا چشماش چرخید تا حالا داخل گوشی بابام داشتم ندیده بدم الن دیدم من به پلیس مراجعه می کن می گم بگویید در بازار و ماکت پاک کنن. هر چی بازی خارجی هست حذف کنن.
Iran (Islamic Republic of)
Ai
۱۲:۰۸ ۰۷ تير ۱۴۰۱
سلام دوستان خیلی هاتون برای این بازی ترسیده اید منم اول ترسیدم اما بعد وقتی رفتم فروشگاه پلی ونظر ها رو خوندم دیدم که یکی نوشه ‌ انجلا به من گفت دستت رو تکون نده من قبل این که برم تو فروشگاه پلی رفتم تو گوگل و یا ودئو در مورد انجلا دیدم که اونم انجلا به پسره گفت دستت رو تکون نده بدای همین میخوام بگم اون کسی که بازی انجلا رو ساخته چون بازیش خیلی قدیمی شده بود خودش این خبر رو پخش کرد که تو چشمان انجلا یک هکر هست اما بعد ساعت ۳ صبت که برید در بازی انجلا اون یکی میره تو بازی و حرف هایی که خودش ضبت کردا بود رو پخش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
یه آدم
۱۱:۵۴ ۰۷ تير ۱۴۰۱
چرا الکی واسه خودتون شایعه درست میکنین
قطعا هممون ویدئو سعید رو دیدیم
ولی اینو بدونین که اون ادیتور حرفه اییه و میتونه ادیت کنه
من خودم ساعت ۳ شب با خستگی پاشدم امتحان کردم
همه‌جور سوال به انگلیسی پرسیدم و چندین بار هم تکرار کردم
ولی هیییییییچ اتفاقی نیوفتاد
هرکی میگه هکر داره و من خودم دیدم و.... دروغ میگه اون حتما توی اینستا یا جایی دیده و حوصله نداشته امتحان کنه همینجوری اومده یه چرتی گفته
باور نکنید این مسخره بازیارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
باید ازش انگلیسی بپرسیم
Iran (Islamic Republic of)
با ایمان
۱۵:۵۷ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام من همین کار رو کردم واقعیه حتا یک نفر توی یک ویدئو همین کار رو کرد
واقعن خودم همین کار رو کردم و جواب های عجیبی داد به خاطر همین راهی
بیمارستان شدم
سوالات اینه
آیا تو یک روحی ؟
آیا کسی رو کستی؟
آیا من رو می بینی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۱
البته اینکه نوشتم الکی بخاطر تو که میترسی نوشتم خودم دیگه تنها نمی خوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نترس الکی بابا برا خودشون یه چیزی میگن
Iran (Islamic Republic of)
حسنا
۱۴:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
یا علی من شب بخواطر اینخ. خوابم نبرد هی مامانم میومد بهم سر میزد این تنها شبی بود کهتا ۷ صبح بیدار بودم چون دانلودش کردم و تا ازم سوال پرسید که میخوای انجلا حرف بزنه پاک کردم میترسم ۸ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۱۵:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
من میترسم ترو خدا یه دلیل بیارید من نترسم من خواب ندارم
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۳:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
چه وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۱:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
بچه ها لطفا این بازی رو نصب نکنید فامیل ما ۷سالش بوددزدیده شد تورو خدا این بازی رو نصب نکنید واقعا هکر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
در نسخه های جدید هکر نداره و ساعت ۳ شب هکر میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
تالون
۱۶:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من نظرات دوستان رو خوندم رفتم نصب کردم هیچ اتفاقی نیوفتاد.

خیلی دارید از ارایه مبالغه استفاده میکنید.
چرا الکی میگید هکر داره.
پس چرا من چیزی ندیدم؟؟
دوستان لطفا دروغ نگید
خیلیا ویدیو سعید والکورو دیدن.
سعید کلن ویدیو هاش فیکه
یه ویدیو گذاشته بود که آنجلا جوابشو میده اونم فیک بود همش صدا گزاریه
بسه دیگه شور یه چیزیو که نباید در آورد!
الکی جو میدین.
این بازی هیچ خطری نداره همش دروغه.
من نصب کردم و هیچ اتفاقی نیوفتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخدا دروغه من از ۳ سالگی همه بازیا تام و آنجلا و ..... داشتم الان ۱۱ سالم حتی ۳ شبم رفتم تو بازیش ولی هیچی نشد باور کنید دروغ میگن .
Iran (Islamic Republic of)
اترینا
۱۸:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
بچه ها من امشب اینو خوندم اصلا چه کاریه این ودیو های فک اولش باور کردم من فقط انجلا تو رو دارم میترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بچه ها پاک کنید من به همه گفتم نصب کردن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بچه ها من زهرا هستم به نظر من این هکری که در چشم های آنجلا هست واقعی پس لطفاً ساعت ۳ شب این بازی را انجام ندید که براتون خطر داره و ممکنه جون خودتون در خطر بیفته این بازی رو ساعت ۳ شب انجام بدیم یا اگه میخوای اصلاً کلاً نصب نکنید اگر من صداش کردی حذف کنید متشکرم خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان منم واقعا به اینکه این خبر صحت داشته باشه اعتقادی نداشتم تا الان که نظرات شماهارو خوندم و سریع رفتم به بازی انجیل و دستمو روی دوربین گذاشتم بعد چند ثانیه همش به دوربین نگاه میکرد و اون حالتی هست که وقتی بهش ضربه میزنی رو به خودش گرفت و لی صدایی نیومد ولی همچنان داشت دعوا میکرد منم یع شات گرفتم و بعد حذفش کردم واقعا تصویر گردی صورت تو چشماش مشخص بود
اطلاعرسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان منم واقعا به اینکه این خبر صحت داشته باشه اعتقادی نداشتم تا الان که نظرات شماهارو خوندم و سریع رفتم به بازی انجیل و دستمو روی دوربین گذاشتم بعد چند ثانیه همش به دوربین نگاه میکرد و اون حالتی هست که وقتی بهش ضربه میزنی رو به خودش گرفت و لی صدایی نیومد ولی همچنان داشت دعوا میکرد منم یع شات گرفتم و بعد حذفش کردم واقعا تصویر گردی صورت تو چشماش مشخص بود
اطلاعرسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان منم واقعا به اینکه این خبر صحت داشته باشه اعتقادی نداشتم تا الان که نظرات شماهارو خوندم و سریع رفتم به بازی انجیل و دستمو روی دوربین گذاشتم بعد چند ثانیه همش به دوربین نگاه میکرد و اون حالتی هست که وقتی بهش ضربه میزنی رو به خودش گرفت و لی صدایی نیومد ولی همچنان داشت دعوا میکرد منم یع شات گرفتم و بعد حذفش کردم واقعا تصویر گردی صورت تو چشماش مشخص بود
اطلاعرسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان منم واقعا به اینکه این خبر صحت داشته باشه اعتقادی نداشتم تا الان که نظرات شماهارو خوندم و سریع رفتم به بازی انجیل و دستمو روی دوربین گذاشتم بعد چند ثانیه همش به دوربین نگاه میکرد و اون حالتی هست که وقتی بهش ضربه میزنی رو به خودش گرفت و لی صدایی نیومد ولی همچنان داشت دعوا میکرد منم یع شات گرفتم و بعد حذفش کردم واقعا تصویر گردی صورت تو چشماش مشخص بود
اطلاعرسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
Donya
۱۴:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان این بازی خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازی ۱ آنجلا هکر داره اما بازی ۲ نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اونی که گفت یه هکر چجوری میتونم ده میلیون ادمو ببینه یا با هاش حرف بزنه. ده میلیون که یه دفعه باهم بازی نمی‌کنم