سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری/5

حکم "م.ر" صادر شده و اشکالی بر آن وارد نیست

معاون اول قوه قضاییه گفت: "م.ر" با فرض اینکه حکم صادر نشده مطالبی را گفت پس با وجود اینکه حکم صادر شده لذا مطالبی که از سوی وی ارائه شده وارد نیست.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه سلامت مردم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ادامه داد: وزارت بهداشت و شخص وزیر بهداشت و معاونین وی برای رسیدن به این مهم وارد میدان شدند و قوه قضاییه هم کمک می‌کند تا وزارت بهداشت کار خود را به خوبی انجام دهد. 

 وی ادامه داد: نامه‌های وزارت بهداشت واصل شده و دادسرا هم وارد عمل شده و قول داده است که به طور جدی با مسائل مربوط به بهداشت مردم چه در مورد روغن پالم و چه در مورد سایر موارد پیگیری شود.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که در جلسه قبل در مورد حکم "م.ر" گفتید به حبس و جزای نقدی محکوم شده و وی اعتراضاتی به حکم داشت در مورد این اعتراضات توضیح دهید، اظهارداشت: وی با فرض اینکه حکم صادر نشده مطالبی را گفت پس با وجود اینکه حکم صادر شده لذا مطالبی که از سوی وی ارائه شده وارد نیست.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اینکه مشاور ارشد رئیس جمهور در مورد بازپذیری اموال از طریق دولت قبل نامه‌ای به قوه داده این نامه در چه مرحله‌ای به سر می‌برد گفت: شماره نامه را بدهند پیگیری می‌کنیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: حکم ، معاون ، اول ، قوه ، قضاییه ، خبرنگار ، محسنی ، حبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار