ایلام/

تحریم‌ها ایران را به یک کشور مقتدر و خودکفا تبدیل کرد

امام جمعه دره‌شهر گفت: تحریم‌های زمان جنگ و تحریم‌های بی‌سابقه چند سال اخیر یک نعمت برای ما بود زیرا سبب شد استعدادهای ما شکوفا شود و اکنون یکی از کشورهای مقتدر و خودکفا در جهان هستیم.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمدجواد قنبربیگی صبح امروز در صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند به درجات معنوی بالایی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دره‌شهر افزود: ولایتمداری، فداکاری و شجاعت و روح اعتماد به نفس ملت، سبب پیروزی هشت ساله دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه وقتی انسان یک دشمن قسم خورده و خونخوار مقابل خود می‌بیند تمام استعدادهایش را رو می‌کند تصریح کرد: تحریم‌های زمان جنگ و تحریم‌های بی‌سابقه چند سال اخیر یک نعمت برای ما بود زیرا سبب شد استعدادهای ما شکوفا شود و اکنون یکی از کشورهای مقتدر و خودکفا در جهان هستیم.

حجت‌الاسلام قنبربیگی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش وقتی نمی‌توانند بر کشوری چیره شوند مردم آن کشور را به مشقت می‌اندازند، اما این حیله آنها در ایران اسلامی به برکت وجود رهبری با بصیرت، برای آنها جواب عکس داد و اکنون ایران از کشورهای مقتدر و تاثیر‌گذار در جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه دره‌شهر نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تا وقتی فتنه هست، دفاع مقدس هم وجود دارد.

رحیم طهماسبی افزود: پیام خون شهدا امر به معروف و نهی از منکر است و ما باید تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تحریم ، خودکفایی ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.