محله جوادیه به یک جزیره تبدیل شده است/ افزایش قیمت تاکسی‌ها غیر قانونی است

عضو شورای شهر تهران گفت: افتتاح بوستان ولایت و وجود اتوبان باعث شده است که محله جوادیه به یک جزیره تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه علنی شورای شهر قناعتی ، عضو شورای شهر نیز چند تذکر در صحن علنی شورا مطرح کرد.

وی اظهار داشت: شاهد افزایش قیمت تاکسی هستیم و این نشانگر این است که شرکت تاکسیرانی نظارتی بر این موضوع ندارد.

قناعتی با اشاره به اینکه شورای سه ماه پیش قیمتی را مشخص کرده است، بیان داشت: هزینه دریافت شده از مسافران باید بر اساس آن قیمت باشد.

وی از افزایش قیمت پیک بادپا سخن گفت و یادآور شد: این افزایش قیمت باعث نارضایتی شهروندان شده است.

تذکر بعدی قناعتی در خصوص بوستان ولایت بود . عضو شورای شهر در این خصوص بیان داشت: افتتاح این بوستان در کنار محله جوادیه و وجود اتوبان باعث شده است که محله جوادیه به یک جزیره تبدیل شود، لذا از شهرداری درخواست می کنیم که حداقل پلی زده شود تا شهروندان بویژه سالمندان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در خصوص انتقال ترمینال شرق نیز گفت: درخواست می‌کنیم اعتبار باقیمانده این ترمینال پرداخت شود تا انتقال انجام شود چرا که این ترمینال بار ترافیکی زیادی را در شرق بوجود آورده است.

عضو شورای شهر نظافت در محله جوادیه را تذکر بعدی خود قرار داد و عنوان داشت: وضعیت نظافت در محله جوادیه بسیار نامناسب است لذا از شهرداری درخواست می‌کنیم تا به پیمانکار مربوطه تذکر لازم داده شود.

مجتبی شاکری عضو شورای شهر ضمن عرض تبریک به آتش نشانان به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشان گفت: بازنشستگان  آتش نشانی نسبت به حقوق تضییع شده خود که ظاهراً استدلال قانونی هم دارد معترض هستند لذا درخواست می کنم که به این موضوع رسیدگی شود و حداقل در بودجه سال  94 در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: قناعتی ، افزایش ، جزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار