مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در تصویب بودجه 92 و 93 نقشی نداشتم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: من در تصویب بودجه سال‌های 92 و93 هیچ نقشی نداشتم اما حمایت و بازنگری از بودجه سال 94 از هم اکنون آغاز شده است.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با برخی شایعات مطرح شده در خصوص قطع وام بلند مدت صندوق رفاه باید بگویم که ما اصلا وام بلند مدت نداشتم بلکه وام شهریه بلند مدت که بازپرداخت آن بعد از 9 ماه فارغ‌التحصیلی دانشجویان آغاز می‌شود نیز باید بگویم امسال این وام‌ها به دانشجویان داده می‌شود.

وی به میزان وام شهریه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته حدود 110 میلیارد تومان در مجموع برای وام‌های شهریه و تحصیلی از بودجه صندوق رفاه پیش‌بینی شده بود که امسال این بودجه به 120 میلیارد تومان افزایش رسیده است.

مطیعی تصریح کرد: جمع اعتبارات صندوق در سال گذشته از بودجه مصوب مجلس 470 میلیارد تومان بود که تنها 80 درصد اختصاص یافت و امسال این میزان بودجه به 420 میلیارد تومان کاهش یافته است البته ما امیدواریم که در بودجه 94 میزان بودجه مصوب مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه مبنی بر کاهش میزان بودجه مصوب صندوق رفاه و حساب ویژه دانشجویان ارشد و دکتری نسبت به دریافت چنین وام‌هایی اظهار داشت: من نه در بودجه 92 و نه در بودجه 93 تاثیر گذار نبودم اما در بودجه سال 94 امیدواریم با حمایت مقام وزارت و سایر مسئولین شاهد بازنگری و افزایش مناسب در بودجه صندوق باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار