جشنواره فیلم "بوسان" طلایی می‌شود

آن هوآی" کارگردان فیلم " عصر طلایی" در کنفرانس مطبوعاتی‌اش از پاسخ به سوالات سیاسی تفره رفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی؛ "آن هوآی" را می‌توان محتاط ترین کارگردان"هنگ کنگی" نامید؛ او چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ سیاسی محتاط عمل می‌کند،‌ اما سکوت او بیش از هر چیز توانست خفقانی را که دولت چین به مردمانش تحمیل می‌کند، بیان کند. حرف‌هایش و فیلم جدیدش هیچکدام بیانگر این مسئله نبودند.
 
زمانی‌که در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در حاشیه جشنواره فیلم "بوسان" از او درباره تظاهرات ضد دولتی در خیابان‌ها پرسیده شد، او با زیرکی به خبرنگاران گفت: من فقط به سوالات درباره فیلمم پاسخ خواهم داد.
 
او و "تانگ وی" بازیگران فیلم خیلی زود موضوع را عوض کردند و از فیلم "عصر طلایی" که آغازگر جشنواره فیلم "بوسان" بود صحبت کردند.
 
برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در یک اتاق این موضوع را ثابت کرد که "تانگ وی" با وجود اینکه متولد چین است، اما عروس دوست داشتنی کشور "کره" است.
 
او پس از اجراهای موفقش در فیلم ‌های "هوس و احتیاط"، "پاییز دیر هنگام" و ازدواجش با "کیم تایونگ" کارگردان "کره‌" ای به این لقب رسید.
 
"هوآی" به خبرنگاران گفت: 5 ماه طول کشید تا توانستیم مکان فیلمبرداری این کار را انتخاب کنیم. همچنین نوشتن فیلم نامه‌ی این فیلم 3 سال به طول انجامید.
 
خبرنگاران از او درباره اینکه چرا در این فیلم مدام به عقب فلش بک زده می‌شود و در برخی صحنه‌ها بازیگران مستقیما با دوربین صحبت می‌کنند، سوال شد.
 
وی پاسخ داد: در نظر دارم تا با این کار این شانس را به مخاطبان داده که نقطه نظر‌های مختلف زندگی "ژیائو هونگ" را ارزیابی کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار