برنامه هفته نخست دهمین دوره لیگ برتر بانوان؛

مدعیان قهرمانی رودر روی همدیگر

از روز جمعه 18مهر و با حضور 8 تیم ،دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بانوان آغازخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از روز جمعه 18مهر و با حضور 8 تیم ثامن الحجج سبزوار ، شهرداری سنندج ، هیات هندبال طرقبه و شاندیز ، شهید چمران لارستان و ذوب آهن اصفهان ، دنیای مونا البرز ، تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران دهمین  دوره  ر قابتهای لیگ برتر بانوان آغازخواهد شد.

در هفته نخست بازیها  مدافع عنوان قهرمانی یعنی شاگردان ناهید غارسی و تیم ثامن الحجج سبزوار به دیدار تیم شهرداری سنندج می رود تیم سبزواری با در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش و با انگیزه سه سال است که سکوی نخست رقابتهای لیگ برتر بانوان را به خود اختصاص داده و امسال هم در زمره مدعیان است.

از سویی دیگر در البرز  تیم دنیای مونا که برای اولین بار لیگ برتری شده است  پذیرای تیم تاسیسات دریایی تهران است ، در اصفهان نیز تیم ذوب آهن میزبان تیم بومی نفت و گاز گچساران می باشد و در آخرین دیدار هفته نخست تیمهای  هیئت هندبال طرقبه و شاندیز و شهید چمران لارستان رودر روی یکدیگر قرار میگیرند.

 شایان ذکر است بازیهای امسال با حضور 8تیم برگزار خواهد شد و کلیه مسابقات راس ساعت 10صبح انجام می شود.سال گذشته رقابتها با حضور 6تیم از 1392/7/19  و با نام شهیده مطهره  مریم سلطان مرادی در هفته اول آغاز و سرانجام با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار