در حاشیه جشن قهرمانی ثامن الحجج سبزوار

غارسی: 4 سال قهرمانی پیاپی اتفاقی نیست

سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار گفت: 4 سال قهرمانی در لیگ برتر بانوان اتفاقی نیست و این موفقیت ها مدیون یک مدیریت قوی است.

غارسی: 4 سال قهرمانی پیاپی اتفاقی نیستناهید غارسی سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر بانوان گفت: تیم ما 4 سال پیاپی قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شده است. اگر این قهرمانی یک سال بود شاید می توانستند بگویند با چاشنی شانس قهرمان شدیم. اما قهرمانی در 4 سال پیاپی اتفاقی نیست.

وی ادامه داد: در این سالها قهرمانی ها را مدیون یک مدیریت قوی هستیم. اگر دکتر میر علی مدیریت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج از ما به این خوبی حمایت نمی کرد با اقتدار 4 سال قهرمانی را تجربه نمی کردیم.

غارسی در رابطه با سطح رقابت های لیگ برتر امسال گفت: سطح مسابقات لیگ برتر بانوان امسال بسیار بالا بود. بازیکنان خوب امسال در تیم های مختلف پخش شده بودند. اکثر دیدارهای لیگ برتر بانوان از حساسیت بالایی برخوردار بود. چند تیم از ابتدای فصل برای قهرمانی تلاش می کردند. خوشحالم که تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی به بار نشست و توانستیم جام را در خانه نگه داریم.

سرمربی تیم ثامن الحجج در رابطه با پیشنهاد مربی گری تیم ملی به وی اظهار کرد: در زمان نوری نایب رییس سابق بانوان پیشنهاد مربی گری تیم ملی را به من دادند که من نپذیرفتم. به علت بیماری مادرم من چند روز یک بار از سبزوار به فارس می روم که این کار در تیم ملی ممکن نبود. در کادر فنی تیم ملی افراد با تجربه ای حضور دارند و حضور چنین افرادی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

غارسی در پاسخ به این سوال که حضور نظرعلی در سمت نایب رییس بانوان چه تاثیری بر روی هندبال بانوان خواهد داشت گفت: با برگزاری انتخابات و سروسامان گرفتن فدراسیون شرایط تغییر خواهد کرد. من بر روی نظرعلی شناخت خوبی ندارم اما سابقه فعالیت های وی نشان می دهد که تجربه و مدیریت او هندبال بانوان را رو به پیشرفت خواهد برد.

وی در پایان بیان کرد: تا زمانی که مدیریت تیم ثامن الحجج من را بخواهد با این تیم همکاری خواهم کرد. تا جایی که در توان دارم به این تیم کمک میکنم. اگر روزی سرمربی تیم ثامن نبودم بدانید که تیم من را نخواسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار