ناهید غارسی: قهرمانی خود را تکرار خواهیم کرد

سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا امتیاز از دست ندهیم و قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کنیم.

ناهید غارسی سرمربی تیم بانوان ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های لیگ برتر هندبال امسال از حساسیت زیادی برخوردار است. تمام تیم ها رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند. در شرایطی هستیم که با یک باخت و یا یک مساوی ممکن است جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهیم. تیم تاسیسات دریایی و شهرداری سنندج با اختلاف کمی نسبت به ما در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی در ادامه افزود: ما تمام تلاشمان را برای تکرار قهرمانی خود میکنیم. دو بازی را که در آن امتیاز از دست دادیم هر دو مقابل تیم شهرداری سنندج بود.در دور رفت مساوی کردیم و دور برگشت بازی را واگذار کردیم تا تنها باخت ما تا هفته دهم لیگ برتر رقم خورد باشد در آن دیدار نیز چند تن از بازیکنان اصلی ما مصدم بودند. دیگر نمی خواهیم شکستی را متحمل بشویم و فقط به قهرمانی فکر میکنیم.

غارسی در رابطه با دیدار این هفته تیمش در برابر تیم شهید چمران لارستان اظهار داشت: تیم لارستان از بازیکنان خوبی بهره می برد. کار سختی در برابر این تیم خواهیم داشت. اما برای برد به میدان می رویم. از امتیاز میزبانی خود استفاده خواهیم کرد و پیروز این دیدار خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار