مروري بر حوادث استان‌ها در ساعات گذشته؛

مرگ چوپان دقايقي پس از مرگ گوسفندان/ تصادف دردناك پيرزن با قطار/ پژو 405 دوباره طعمه حريق شد

در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره شهرضا دستگیر شد


سارقی که اموال مردم را سرقت و سپس آن را به یک کارگاه جمع آوری ضایعات می‌فروخت توسط ماموران انتظامی شهرستان شهرضا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ امیرخانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و نیمه ساز در شهرستان شهرضا موضوع پیگیری در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و شناسائی مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل خاموت و سیم‌های مفتولی حرارتی در یکی از کارگاه‌های ضایعاتی ماموران به دنبال سارق و مالخر این پرونده رفتند.

سرهنگ امیرخانی با بیان اقدامات ویژه ماموران گفت: پس از گذشت مدتی از تحقیقات صورت گرفته متهم در حالیکه قصد فروش اموال مسروقه دیگر را داشت دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده  به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی مردم و شهروندان شهرستان شهرضا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز که اموال را از فرد سارق خریداری می‌کرد  دستگیر و پرونده پس از شناسایی مالباختگان به همراه متهمان به مراجع قضایی تحویل شد.

جزئیات گروگانگیری یک میلیارد تومانی مرد سیرجانی


فرمانده یگان‌ ویژه ناجا جزئیات گروگانگیری یک میلیارد تومانی مرد سیرجانی را تشریح کرد.

سردار حسن کرمی در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه ناجا ارتش و سپاه با اشاره به آخرین عملیات واحد نوپو (رهایی گروگان) اظهار داشت: در این عملیات فرزند یک مرد سیرجانی که در منطقه مالک یک باب تالار بود توسط 3 گروگانگیر به گروگان گرفته شد.

وی ادامه داد: گروگانگیران پس از گروگان گرفتن فرزند این مرد سیرجانی در تماس با وی خواستار پرداخت یک میلیارد تومان پول نقد در برابر آزادی فرزند او شده بودند که پس از گزارش این ماجرا به پلیس تیم‌های رهایی گروگان وارد صحنه شدند.

کرمی با موفقیت‌آمیز بودن این عملیات به عنوان شانزدهمین عملیات رهایی گروگان موفق از سال 90 به بعد گفت: پس از مداخله ماموران تیم رهایی گروگان یگان ویژه، آنها موفق شدند شخص به گروگان گرفته شده را به سلامت از دست گروگانگیران آزاد کنند.

فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با اشاره به تلفات این عملیات خاطرنشان کرد: در جریان عملیات رهاسازی مذکور یکی از سه گروگانگیر مسلح در هنگام مقاومت در برابر ماموران جان خود را از دست داد.

پژو 405 براثر برخورد با تریلر در محور ارتباطی زنجان طعمه حریق شد

یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 براثر برخورد با یک دستگاه تریلر در اتوبان زنجان - تبریز، طعمه حریق شد که خوشبختانه قبل از آتش سوزی راننده و چهار سرنشین توسط حاضرین در محل از داخل خودرو خارج شده بودند.

قایم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در این حادثه که حدود 90 کیلومتری این محور ارتباطی رخ داده بود سه نفر از سرنشینان خودرو سواری پژوه 405 مصدوم و پس از مداوای اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

دکتر سیدرضا موسوی زاده افزود: خبر وقوع این سانحه رانندگی ساعت 42/15 روز سه شنبه به اورژانس زنجان اعلام و عوامل این مرکز بلافاصله با استفاده از سه دستگاه آمبولانس عازم محل شده و در مدت 9 دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

علت وقوع این سانحه رانندگی که خوشبختانه با اقدام به موقع حاضرین در محل از وقوع حادثه مرگبار پیشگیری شد ،از سوی پلیس راه زنجان درحال پی گیری است که در صورت کسب اطلاعات دقیق و کامل متعاقبا اعلام خواهد شد.

حادثه رانندگی جان چوپان و گوسفندان را گرفت

بر اثر برخورد کامیون خاور با گله در یکی از محورهای ارتباطی زنجان، 12 راس گوسفند تلف شد و چوپان نیز در تصادف با خودرو سواری جان باخت.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه حوالی ساعت 18.30 دقیقه دیروز در کیلومتر 18 جاده قدیم زنجان - میانه رخ داد که علت آن توجه نکردن به جلو و بی احتیاطی راننده خاور و سهل انگاری چوپان گله بود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: گله بان و راننده خاور 50 به 50 مقصر وقوع این حادثه تشخیص داده شدند.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، یک دستگاه خودرو سواری ال 90 به محل تصادف رسیده و با توجه به سرعت بالا، چوپان را زیر گرفته و بلافاصله از صحنه متواری شده که پلیس در حال پی گیری و تلاش برای دستگیری راننده آن است.

شیرمحمدی افزود: اگر چوپان هنگام عبور گله از عرض جاده از علایم هشدار دهنده و تجهیزاتی چون شبرنگ، فانوس و چراغ قوه استفاده می کرد، چنین حادثه تلخ و ناگواری روی نمی داد.

مرگ دردناک پیرزنی در برخورد با قطار


پیرزن 60 ساله ای به دلیل اختلال حواس در حال تردد از روی ریل راه آهن در شاهرود استان سمنان، با یک قطار مسافربری برخورد و در دم فوت کرد.

برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان ساعت 4 بعد ازظهر دوشنبه برخورد عابر پیاده ای با قطار در گذرگاه کارخانه قند راه آهن شاهرود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در این حادثه بانوی 60 ساله ای که دچار اختلال حواس بود در حال تردد از روی ریل آهن با قطار مسافربری عادی مشهد _ تهران به شماره 319 برخورد می کند.

در این گزارش به مرگ دلخراش این مادربزرگ اشاره شده و آمده است، پرونده ای در همین خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

پلیس راه آهن شمال شرق کشور در خصوص خطرات ناشی از زندگی در حوالی راه آهن به عموم شهروندان توصیه کرد: مراقب کودکان و افراد کهنسال باشید که از وقوع این حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری شود.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.