همیلتون: خبر جدایی‌ام از مرسدس خیال‌پردازی است

لوئیس همیلتون گفت: خبرهایی که در رابطه با جدایی او از مرسدس منتشر شده بی پایه و اساس است و او این روزها تلاش می کند تا قرارداد خود با این تیم آلمانی را بعد از ۲۰۱۵ طولانی تر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در روزهایی که گذشت برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شدند قرار است لوئیس همیلتون در پایان این فصل از تیم مرسدس جدا شود. اما عکس تمامی این شایعات، مدیران مرسدس از تمایل خود برای طولانی تر شدن حضور این راننده بریتانیایی در مرسدس خبر دادند.
 
همیلتون گفت: دوران عجیبی را در فرمول یک سپری می کنیم. رانندگان باعث تغییرات زیادی می شوند. رانندگانی که در رده های بالا قرار دارند، جابه‌جا می شوند. این هم باعث می شود خیال پردازی ها و شایعات بسیاری درباره سرنوشت آنها بشنویم. این داستان های احمقانه را چه کسی می سازد؟ من همیشه این را خیلی صریح و واضح گفتم من در مرسدس هستم تا کار خودم را در فرمول یک انجام بدهم. تا پایان فصل آینده با تیم قرارداد دارم. برای بعد از آن هم تصمیم گرفتیم در میانه های فصل بعد بنشینیم و در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.
 
وی افزود:مرسدس به من کمک کرد تا وارد فرمول یک شوم. از سیزده سالگی با این کمپانی هستم. خیلی در این تیم خودم را راحت حس می کنم، اما در عین حال در جریان اتفاقات هم قرار دارم. کاری که باید انجام بدهم این است که کار خودم را در این فصل تمام کنم. امیدوارم عملکردم در این فصل حرف اول و آخر را بزند.
 
همیلتون که تا گرندپری موناکو به طور پیاپی توانسته بود چهار بار برنده شود، در این هفته هم برنامه دارد تا با برنده شدن در گرندپری روسیه همان کار را تکرار کند.
 
او گفت: راستش را بخواهید خیلی به این قضیه فکر نمی کنم. در ذهنم فقط یک چیز خوب وجود دارد، تمرکز کردن برای کسب عنوان قهرمانی این فصل. این برای من یک سورپرایز بود و واقعاً از این موضوع خوشحالم. فقط به فکر مسابقه دادن هستم. به این فکر نمی کنم که خوب تا الان سه بار پشت سر هم برنده شدم. به چنین چیزی فکر نمی کنم، اما اگر بتوانم آن را در پیست نمایش دهم، خیلی خوشحال می شوم.
 
همیلتون در آخر خاطرنشان کرد:بعضی از سال ها را به خاطر می آورم. یک برد بدست می آوردیم و دیگر خبری از برنده شدن نبود. امسال واقعاً دور از واقعیت است. در یک دوره می توانید دوبار پشت سر هم برنده شوید. بعد از آن سه بار پشت سر برنده می شوید، بعد چهار بار… امسال مانند سال های گذشته در دوران حرفه ای من نیست. فصل فوق العاده ای است. مشغله اصلی ذهنم در این روزها ژول بیانکی و خانواده او است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار