مناجاتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کفاشیان هنرپیشه طنز شود بهتر از ریاست فدراسیون است/ دلال‌ها نقش اصلی را در فوتبال ما ایفا می‌کنند

کارشناس فوتبال در خصوص حذف تیم‌ ملی جوانان از رقابت‌‌های قهرمانی زیر 19 سال آسیا 2014 میانمار گفت: فدراسیون باید با دقت بیشتری به این نتایج بنگرد و به سادگی از ضعیف ظاهر شدن تیم ملی جوانان نگذرد.

مهدی مناجاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: شکست تیم ملی جوانان در برابر یمن و تایلند دومین ناکامی‌ تیم‌های فوتبال پایه ایران است که جای تأسف دارد و بهتر است فدراسیون با توجه به این نتایج ضعیف هوشیار شود و به فکر حل این مشکل به صورت ریشه‌ای باشد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌ملی امید کشورمان نیز پایه بزرگسالان ما هستند با سرمایه‌گذاری زیادی به دست وینگادا سپرده شد ولی او نتوانست نتایج مطلوبی را برای فوتبال ایران رقم بزند.

وی افزود: بهتر است فدراسیون بودجه‌ای را که صرف مربیان خارجی می‌کند به مربیان داخلی داده تا آنها بتوانند به کلاس‌ها و دوره‌های مربیگری رفته و بتوانند با تخصص کافی جوانان این مرز و بوم را آموزش داده و گامی مثبت در جهت پیشرفت فوتبال ایران بردارند.

مناجاتی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در فوتبال کشورمان نظاره‌گر هستیم که دلال‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند و فدراسیون نیز آگاهانه یا ناآگاهانه با این افراد همکاری می‌کند چرا که ما بزرگان و پیشکسوتانی داریم که با تجربه کافی می‌توانند برای فوتبال کشورمان مؤثر باشند ولی فدراسیون اصلا به این موضوع توجهی ندارد و نمی‌داند که چه بلایی دارد بر سر فوتبال‌مان می‌آید.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: 99 درصد کفاشیان در بد نتیجه گرفتن فوتبال کشورمان مؤثر است و وی همیشه با خنده پاسخگوی مشکلات فوتبال است و بهتر است او در فیلم کمدی بازی کند چرا که آنجا موفق‌تر خواهد بود.

وی همچنین درباره راهکارهای برای بهتر شدن وضعیت فوتبالمان بیان کرد: بهتر است از پیشکسوتان و مربیان جوان برای بهبود وضعیت نابسامان فوتبالمان استفاده شود چرا که این مربیان ایرانی هستند و دلشان به حال این فوتبال می‌سوزد و می‌توانند حداقل نتایج بهتری را برای کشورمان رقم بزنند متأسفانه در کشورهای دیگر اگر مربی‌ای نتایج بدی را کسب کند او را به راحتی کنار گذاشته و به فکر مربی تازه‌ای می‌افتند چرا که تنها هدفشان بهبود سطح کیفیت فوتبال کشورمان است و وقت و انرژی بازیکنان خود را صرف مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنند ولی در فوتبال ما چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر دلالان در فوتبال کشورمان حکومت می‌کنند و به مربیان کارکشته داخلی بهایی داده نمی‌شود و همین که شخصی تابعیت کشوری را داشته باشد می‌تواند به راحتی سمت سرمربیگری را بر عهده گرفته و سکان‌دار تیم‌های فوتبال از پایه تا بزرگسالان شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کفاشیان ، تیم امید ، دلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تقوی
۲۱:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
واقعا فوتبال طنز شده برای بعضی از اقایان
Iran (Islamic Republic of)
علی استقلالی
۱۷:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
فوتبال و نابود کرده میخنده
Iran (Islamic Republic of)
علی استقلالی
۱۷:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
فوتبال و نابود کرده میخنده
Iran (Islamic Republic of)
بهبودی
۱۷:۲۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
عجب زدی تو هدف آره به درد فیلم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
محمد شریفی
۱۶:۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
کاشکی آقایان در فدراسیون این مطالب رو بخونن
آخرین اخبار